یک روزه و بدون ضامن از دولت وام بگیرید + شرایط دریافت وام بدون ضامن 100 تا 300 میلیونی با سود 4 درصد

اقتصاد 100- وام بدون ضامن یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند.به گفته امید قالیباف دولت اعلام به آمادگی پرداخت وام بدون ضامن کرده است.

یک روزه و بدون ضامن از دولت وام بگیرید + شرایط دریافت وام بدون ضامن 100 تا 300 میلیونی با سود 4 درصد

آغاز ثبت نام وام بدون ضامن 300 میلیونی با کارمزد 2 درصد

با افتتاح حساب سپرده قرض الحسنه غیرحضوری(دیجیتال) در سامانه امید بانک می توانید بدون مراجعه به شعب بانک، مطابق نیازتان وام بگیرید.

در سامانه امید بانک سپه به آدرس https://omidbank.ir می توانید بدون مراجعه به شعب بانک، بر اساس میانگین موجودی حساب خود در دوره زمانی دلخواه (۱ الی ۱۸ ماهه) از انواع حالت های تسهیلاتی در اقساط و مبالغ متنوع (تا ۳ برابر میانگین حساب) استفاده نمائید.

روش دریافت وام بانک سپه طرح امید

    افتتاح حساب غیرحضوری در سامانه امید بانک سپه

    سپرده گذاری توسط مشتری جهت ایجاد امتیاز وام(میانگین سازی)

    محاسبه امتیاز حساب توسط سامانه و انتخاب میزان و مدت زمان بازپرداخت تسهیلات توسط مشتری

    ثبت نام و تشکیل پرونده در سامانه اعتبارسنجی توسط مشتری

    دریافت نتیجه اعتبارسنجی

    خرید و ثبت تضامین الکترونیکی از سوی متقاضی و ضامن وی

    ارائه درخواست دریافت تسهیلات در سامانه امید بانک توسط مشتری

    تأیید درخواست دریافت تسهیلات

    واریز وام

    بازپرداخت وام

    تسویه تضامین

مزایای طرح :

    افتتاح حساب به صورت غیرحضوری

    امکان دریافت وام قرض الحسنه تا سقف ۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰‌ ریال

    امکان دریافت وام قرض الحسنه با کارمزد ۲درصد

    امکان دریافت وام قرض الحسنه پس از گذشت یک ماه

    امکان دریافت وام قرض الحسنه حداکثر تا ۳۰۰درصد مبلغ سپرده گذاری

    امکان انتقال امتیاز دریافت وام

    ساده بودن طرح برای مشتریان

    امکان مشاهده امتیاز وام توسط مشتری به صورت غیرحضوری در سامانه امید بانک

آغاز ثبت نام وام بدون ضامن 100 میلیونی به همه یارانه بگیران

افرادی که مشتری بانک تجارت هستند و قصد خرید با تسهیلات را دارند، می‌توانند وام «کالانو» این مجموعه را دریافت کنند. سقف این وام 100 میلیون تومان بوده و برای دریافت آن نیاز به افتتاح سپرده قرض الحسنه است.

افرادی که مایل به دریافت وام خرید کالای بانک تجارت به نام کالانو هستند باید اعتبار خوبی داشته باشند. زیرا به منظور پرداخت این تسهیلات نیازی به ارائه ضامن رسمی یا سند ملکی نیست. ضمانت مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات داشتن اعتبار مورد نظر بانک، چک دیجیتال و سفته الکترونیکی است.

گفتنی است، افرادی امکان استفاده از این وام را دارند که قبلا از تسهیلات خرید کالا استفاده نکرده باشند. نرخ سود این وام 23 درصد بوده و وام گیرندگان بعد از دریافت آن باید حداکثر در 24 ماه عمل تسویه را انجام بدهند. افراد به منظور دریافت این وام باید مراکز و فروشگاه‌هایی مانند پاکشوما، کویر موتور و انتخاب الکترونیک را برای انجام خریدهای خود در نظر داشته باشند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط به 5 میلیون و 237 هزار و 331 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 25 میلیون و 695 هزار و 934 تومان است و جمع رقم وام و سود آن نیز 126 میلیون و 745 هزار و 934 تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است که به منظور دریافت این تسهیلات نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک نیست و مشتریان باید به صورت غیرحضوری از طریق اپلیکیشن باجت اعتبار کالانو را دریافت کنند. افراد به منظور اپلیکیشن باجت باید به مارکت‌هایی مانند بازار یا مایکت مراجعه داشته باشند.

وام قرض‌الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک دی با کارمزد ۴ درصد

پرداخت وام قرض‌الحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و ۷۵۰ میلیون تومان برای مشتریان حقوقی، در شعب بانک دی آغاز شد.

در طرح باران، تمامی مشتریان حقیقی و‌‌‌ حقوقی می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز، از امتیاز دریافت وام قرض‌الحسنه باران بهره‌مند شوند.

مدت سپرده گذاری برای دریافت وام در این طرح، به درخواست مشتری، حداقل ۱ ماه و حداکثر ۱۲ ماه است و مدت بازپرداخت اقساط بین ۶ تا ۶۰ ماه متناسب با نیاز مشتری، متغیر است.

حداقل مبلغ میانگین برای محاسبه امتیاز دریافت این وام، ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و کارمزد وام نیز ۴ درصد محاسبه می‌شود.

مشتریان حقیقی نیز می‌توانند امتیاز دریافت وام خود را به بستگان درجه یک شامل پدر، مادر، فرزندان، خواهر، برادر و همسر منتقل کنند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از حل مشکل ضمانت زنان سرپرست خانوار در بانک‌ها با تصویب دولت خبر داد.

انسیه خزعلی صبح چهارشنبه نهم اسفند ۱۴۰۲ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره ضمانت برخی از زنان سرپرست خانوار که در برخی از بانک‌ها با مشکل مواجه بود اظهار کرد: امروز تصویب شد که همه بانک‌ها این ضمانت را از طرف دولت اعمال کنند و تسهیلات را به زنان سرپرست خانواری که در دهک‌های یک تا ۵ هستند، به ضمانت دولت بدهند.

وی همچنین بیان کرد: لایحه‌ای که برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار داده بودیم به آیین‌نامه‌ای ختم شد که پنجره واحد و سامانه‌ای برای زنان سرپرست خانوار ثبت شد که از این طریق همه خدمات و حمایت‌هایی که از زنان سرپرست خانوار انجام می‌شود از طریق این پنجره صورت می‌گیرد.

خزعلی افزود: از طریق این پنجره واحد می‌توانیم وضعیت آن‌ها را بهتر رصد کنیم و خدمات بیشتری را در بخش‌های مختلف مشاوره، حقوقی، حمایتی، اشتغال و مهارت‌افزایی به آن‌ها داشته باشیم. امیدواریم این لایحه سامان بهتری بگیرد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در پایان یادآور شد: یکی از مهم‌ترین مسائل مساله لایحه امنیت زنان بوده که بعد از ۱۲ سال در این مجلس به نتایجی رسید اگرچه نهایی نشده ولی مراحلی را طی کرده و امیدواریم بهتر از این پیش برود. در برنامه هفتم هم شرایط خوبی برای زنان پیش‌بینی شده است که امیدواریم آن هم به مرحله نهایی برسد.

منبع:دیجی سرگرمی

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما