بیت کوین از مرز ۶۵۰۰۰ دلار گذشت

اقتصاد 100- بیت کوین روز دوشنبه به بالاترین ارزش خود در دو سال اخیر رسید و از ۶۵ هزار دلار عبور کرد.

بیت کوین از مرز ۶۵۰۰۰ دلار گذشت

قیمت بیت کوین در ساعات اولیه معاملات اروپا به بالاترین ارزش خود یعنی 65537 دلار رسید و پیش از آن رکورد دو سال اخیر در معاملات آسیایی را شکست. آخرین بار با 4 درصد افزایش به 65045 دلار رسید.

در همین حال، بزرگترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار به رکورد 68999.99 دلار در نوامبر 2021 رسیده بود.

بر اساس این گزارش، بیت کوین امسال 50 درصد افزایش یافته است که بیشتر این افزایش در چند هفته گذشته اتفاق افتاده است که طی آن جریان ورودی به صندوق های بیت کوین فهرست شده در ایالات متحده افزایش یافته است.

صندوق های قابل معامله در مبادلات نقدی بیت کوین در اوایل سال جاری در ایالات متحده تایید شدند. راه‌اندازی آن‌ها راه را برای سرمایه‌گذاران بزرگ جدید باز کرد و شور و شوق و حرکتی را دوباره برانگیخت که یادآور رکوردهای رکورد در سال 2021 بود.

مارکوس تیلن، رئیس تحقیقات موسسه تحلیل ارز دیجیتال “10X Research” در سنگاپور، گفت: “این جریان ها در حال خشک شدن نیستند زیرا سرمایه گذاران مطمئن تر هستند که به نظر می رسد قیمت بالاتر خواهد رفت.”

بر اساس داده‌های LSEG، در هفته منتهی به اول مارس، جریان نقدی خالص به 10 صندوق بزرگ بیت‌کوین ایالات متحده بالغ بر 2.17 میلیارد دلار بود که بیش از نیمی از آن متعلق به iShares Bitcoin Trust بود.

منبع:میهن تجارت

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما