کجا می توانیم قانونی 6 هزار یورو نقد و بدون دردسر خرید کنیم؟+ جزئیات و نحوه خرید

اقتصاد 100 - سقف خرید ارز توافقی از دیروز برای دارندگان کارت بازرگانی به 6 هزار یورو افزایش یافته و بانک ملی از طریق اپلیکیشن بله امکان خرید آسان و بدون دردسر این میزان ارز نقد را در اختیار متقاضیان قرارداده است.

کجا می توانیم قانونی 6 هزار یورو نقد و بدون دردسر خرید کنیم؟+ جزئیات و نحوه خرید

به گزارش اقتصاد 100، متقاضیان خرید یورو نقدی می توانند با مراجعه به اپلیکیشن بله به صورت آنلاین و فوری اقدام به خرید یورو نقدی کنند، آنهم با قیمت زیر قیمت بازار آزاد و ضمن تسهیل روند پرداخت قیمت ارز از طریق بانک ملی نیازی به قرار گرفتن در صف های صرافی ها نیز ندارند.

البته بنا به تصمیم بانک مرکزی میزان خرید یورو به قیمت توافقی برای دارندگان کارت بازرگانی معتبر معادل 6 هزار یورو و برای دیگر متقاضیان با ارایه کارت ملی 2 هزار یورو است.

براساس اطلاعیه بانک ملی ایران، بر مبنای اخذ اطلاعات هویتی در بستر بله، اخذ تعهدنامه الکترونیکی مبنی بر عدم دریافت ارز طی سال جاری، انتخاب تاریخ و محل شعبه منتخب تحویل دهنده ارز متقاضی، انتخاب مبلغ ارز و همچنین اخذ وجه ریالی از طریق درگاه پرداخت اینترنتی، ارز در شعبه تعیین شده به متقاضی تحویل می شود.

لازم به ذکر است، مشتریان گرامی باید در روزهای شنبه تا چهارشنبه در بازه زمانی 10 تا 15 و 30 دقیقه و روزهای پنج شنبه ۱۰ تا ۱۳ برای انجام عملیات خرید ارز خود اقدام کنند و پس از این ساعت، امکان انتخاب شعبه وجود نخواهد داشت.

ضمن اینکه با مشتریانی که پیش تر سقف ارز خود را طی سال خریداری کرده باشند، اما دوباره سفارش خرید و پرداخت وجه را انجام دهند، بر اساس تعهدنامه برخورد و وجه پرداختی آنها پس از یک ماه عودت داده می شود.

همچنین مشتریان برای خرید ارز مورد تقاضای خود باید ضمن دارا بودن کارت بانکی به نام خود، حتما یک شماره تماس نیز به نام خود داشته و شماره همراهی با کد ملی آنها ثبت شده باشد.

متقاضیان برای دریافت ارز خود باید در زمان تعیین شده در ساعات و روزهای کاری با در دست داشتن کارت ملی به شعبه مورد نظر مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، نسخه اندروید پلتفرم بله عملیاتی شده و برای کاربران ios نیز نسخه وب در دسترس است.

نحوه خرید ارز توافقی را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید:

آموزش خرید ارز توافقی از اپلیکیشن بله

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما