وزارتخانه ای که وزیر ندارد سوپر اپلیکیشن رونمایی می کند

مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان از طرح های این مجموعه خبر داد.

وزارتخانه ای که وزیر ندارد سوپر اپلیکیشن رونمایی می کند

به گزارش اقتصاد100، حمیدرضا نجف پور کردی مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان ادر نشست طرح ارزش مالکانه و واگذاری سهام به فرهنگیان اظهار کرد: یک میلیون و ششصد هزار نفر عضو صندوق فرهنگیان هستند که اطلاع از جزئیات عملکرد این صندوق برای آنها مهم است. 

وی ادامه داد: صندوق ذخیره فرهنگیان در گذشته درگیر چالش هایی بوده که خیلی از آنها را حل کردیم؛ ۱۰ محور اصلی در صندوق وجود دارد که یکی از مهم ترین محورها سوددهی این صندوق بوده است.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه برای تحقق وعده سود دهی، احیا بانک سرمایه و تغییر ساختار گامی های مهمی را برداشته ایم، بیان کرد: اصلاح مهندسی وضعیت شرکت های زیر مجموعه صندوق فرهنگیان با تخصصی سازی عملکردها انجام شد؛ اکثریت معلمان خواستار ارزش مالکانه در این صندوق بودند. 

وی درباره سود دهی این صندوق گفت: با روش های مختلف تلاش کردیم که سوددهی این صندوق را افزایش دهیم که در سالجاری این سود دهی به 100 درصد می رسد.  

مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: در حوزه پتروشیمی هم ما تک محصولی بودیم و اصلاحات لازم مدیریتی انجام دادیم. 

نجف پورکردی از آماده سازی یک سوپر اپلیکیشن خبر داد و گفت: سوپر اپلیکیشن را به طور آزمایشی فعال کردیم  که پایان ماه جاری رونمایی می شود ؛ در این سامانه از عضویت تا فعالیت های شرکت ها و خدمات بیمه معلم وجود دارد.

وی ادامه داد: برای اولین بار یک دفتر  هواپیمایی متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان در هفته معلمان رونمایی کردیم که استمرار فعالیت های این شرکت رزش چندصد میلیاردی برای معلمان دارد. 

مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به بروز تاخیرها در پرداخت سهم الشرکه بازنشستگان گفت: امروز پرداخت سهم الشرکه را از 6 ماه به یک ماه کاهش دادیم؛ وعده کرده بودیم تمامی سهام های جدید جذب شده از فرهنگیان باشند که تا حدودی این وعده عملیاتی شد. 

نجف پورکردی تاکید کرد: ۹۰۰ پرونده به ارزش حدود ۱۷ هزار میلیارد تومان در مجامع حقوقی داشتیم که در این مدت تلاش کردیم تمام این موارد را به نفع معلمان حل کنیم.

وی ادامه داد: برای  عملیاتی سازی این طرح هیئت امنایی متشکل از نخبگان تشکیل دادیم  که این هیئت ۱۰ روش را برای عملیاتی کردن طرح مذکور احصا کرد؛ این در حالی است که قرار بود این طرح ظرف مدت یک تا 2 سال عملیاتی شود اما ما ظرف مدت 6 ماه آنرا نهایی کردیم، فاز اول طرح ارزش مالکانه در اردیبهشت ماه رونمایی می شود. 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما