سولانا همه را متعجب کرد / صعود به جایگاه سوم از نظر ارزش بازار

اقتصاد 100- با این افزایش قیمت، ارزش کلی بازار سولانا نیز به بالای 42 میلیارد دلار رسیده و در نتیجه، سولانا با عبور از بایننس کوین (BNB)، در جایگاه سومین ارزش بازار بزرگ رمزارزها جای گرفته است، اگر استیبل کوین‌ها را منظور نکنیم.

سولانا همه را متعجب کرد / صعود به جایگاه سوم از نظر ارزش بازار

why-is-the-solana-sol-price-up-today-2

اما علت رشد چشمگیر سولانا چیست؟ یکی از عوامل اصلی رالی صعودی سولانا می‌تواند اکوسیستم پر رونق آن باشد.  حجم معاملات سولانا به اوج جدیدی رسیده و حتی توانسته از اتریوم پیشی بگیرد.

تعداد کاربران فعال روزانه در بخش دیفای سولانا نیز اخیرا در حال افزایش بوده و از ۱۴ دسامبر به بعد از سطح ۲۰۰ هزار فراتر رفته است. از طرفی، حجم فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) هم در بلاکچین سولانا رونق گرفته و اتریوم را پشت سر گذاشته است.

شایان ذکر است که افزایش سریع قیمت SOL در این اواخر ممکن است اثر FOMO (ترس از دست دادن فرصت) را ایجاد کرده باشد. به عبارت دیگر، برخی از سرمایه‌گذاران ممکن است اسیر افزایش ارزش‌گذاری شوند و بدون انجام بررسی‌های لازم، نسبت به خرید اقدام کنند.

به گزارش Santiment، سولانا از نظر حجم فعالیت‌های اجتماعی در صدر قرار دارد، به این معنی که افراد، آن را در حال حاضر بسیار جذاب می‌دانند.

در این میان، بسیاری از کارشناسان بر این باورند که سولانا برای افزایش بیشتر قیمت در آینده نزدیک آماده است و برخی، هدف ۳۰۰ دلار و حتی، ۱،۰۰۰ دلار را برای آن پیش‌بینی می‌کنند.

منبع:گسترش نیوز

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما