خرید خودرو جدید سایپا با 233 میلیون تومان/بدون قرعه کشی و قیمت کارخانه

اقتصاد 100- پیش فروش سایپا با عرضه خودرو اطلس آغاز شده است. این طرح مربوط به متقاضیان عادی است. در ادامه شرایط کامل ثبت نام اطلس را بخوانید.

 خرید خودرو جدید سایپا با 233 میلیون تومان/بدون قرعه کشی و قیمت کارخانه

شرایط ثبت نام پیش فروش اطلس G سایپا

متقاضیان ثبت نام اطلس G باید مبلغ علی الحساب ۲۳۳ میلیون تومان را در وجه شرکت سایپا واریز و الباقی مبلغ را بر اساس قیمت روز خودرو در زمان تحویل واریز کنند. گفتنی است زمان تحویل خودرو اطلس سایپا تیر و مرداد ۱۴۰۳ است و مبلغ نهایی نیز در آن زمان اعلام خواهد شد. بر اساس مصوبه شورای رقابت قیمت کارخانه خودرو اطلس در سال ۱۴۰۲ با اضافه شدن هزینه‌های جانبی حدود ۴۰۶ میلیون تومان است.

تکمیل مراحل ثبت نام اطلس تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی آدرس https://saipa.iranecar.com/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.

شرکت سایپا اعلام کرد امکان واریز وجه برای متقاضیان خودرو اطلس سایپا که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی ثبت نام کرده اند، میسر شده است. متقاضیان حائز شرایط در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی که ثبت نام اولیه خودرو اطلس گروه سایپا را انجام داده اند و در تاریخ ۱۴۰۲.۰۹.۲۱ برای آنها پیامک ارسال شده امکان ثبت نام و واریز وجه آنها میسر شده است.

اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران از افزایش قیمت دو مدل خودرو در یک ماه گذشته خبر داد و بر غیرقانونی بودن پیش‌فروش خودروهای وارداتی تاکید کرد.

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران نکاتی را در مورد خرید خودروهای وارداتی یادآور شد و بر توجه به آنها به هنگام خرید این اقلام تاکید کرد؛ به گفته این کارشناس در حال حاضر پیش‌فروش خودروهای وارداتی امری به کل بی‌معناست و حتی شرکت‌هایی‌ که مجوز واردات خودرو را دریافت کرده‌اند، خود نمی‌توانند خودرو بفروشند و این خودروها تنها از طریق سامانه وزارت صمت به فروش می‌رود، همچنین پیش‌فروش هر گونه خودروی وارداتی و حتی داخلی در خارج از سامانه یادشده غیرقانونی به شمار می‌آید.  

موتمنی در خرید خودروهای لیزینگی توجه به اینکه این خودروها مجوز بانک مرکزی داشته باشد را مهم دانست، وی همچنین بر ممنوعیت خرید و فروش خودروهای گذر موقت تاکید کرد.

منبع:سرگرمی

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما