سود 200 میلیونی خریداران با ثبت نام این خودرو در یک ساعت

اقتصاد 100- بهمن موتور دور جدید فروش فوری با شرایط عالی و قیمت جدید بدون محدودیت برای همه را آغاز کرده است.

سود 200 میلیونی خریداران با ثبت نام این خودرو در یک ساعت

بهمن دیزل انواع کامیون فورس ۶ تن خوابدار و بدون کابین خواب، فورس ۱۲تن و همچنین کامیون امپاور BD300 (باری و کمپرسی) و کشنده امپاور BD500 و مینی‌بوس پگاسوس را به صورت نقدی می‌فروشد.

کامیون امپاور باری و کمپرسی BD300 هفته چهارم اسفند و مابقی محصولات عرضه شده در این طرح، هفته اول بهمن ۱۴۰۲ تحویل مشتریان می‌شود.

متقاضیان می‌توانند تا ساعت ۱۶ روز پانزدهم آذر از طریق عاملیت‌ها اقدام به ثبت نام کنند‌. همچنین لیست عاملیت‌های سراسر کشور در سایت گروه بهمن به آدرس bahman.ir در دسترس است.

گروه بهمن

بررسی کامیونت های فورس

در این مقاله از دیزلیران می‌خواهیم شما را با انواع تناژ کامیونت فورس آشنا کنیم.تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با مشخصات فنی و تجهیزات، شرایط خرید اقساطی ولیزینگی، مزایا و معایب و قیمت این کامیونت در بازار آزاد آشنا شوید. بهمن دیزل در سال ۱۳۸۲ با سرمایه یک میلیاردی با هدف تولید و ساخت کامیون‌های سبک و نیمه سنگین، مینی بوس برای بهبود و توسعه نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور شروع به فعالیت کرده است.

همچنین گروه بهمن در سال ۱۴۰۰ از کامیونت‌ های فورس فول آپشن، با دو تناژ ۶تن و ۸.۵ تن رونمایی کرده و در خطوط تولیدی خود قرار داده است.

کامیونت ۶ تن  فورس در دو کلاس بدون خواب و خوابدار وکامیونت فورس ۸.۵ تن دریک کلاس خوابدار طراحی و تولید شده اند.فورس ۶تن با وزن خالص حدود ۳ تن و توان باربری ۶ تن جزو کامیونت های سبک قرار گرفته و همچنین فورس ۸.۵ تن با وزن ۳۲۰۰ و توان باربری ۸۵۰۰ به یکی از کامیونت های پرکاربرد گروه بهمن دیزل تبدیل شده است.

گروه بهمن به با توجه به نیاز بازار خودروهای نیمه سنگین و در جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل، در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از  کامیونت فورس ۱۲ تن رونمایی کرد .تاکنون کامیونت با همچین تناژی وارد بازار کشور نشده بود و فورس ۱۲ تن با استقبال خوب و قابل توجهی از سوی متقاضیان مواجه شد.

کامیونت های فورس دارای امکانات و آپشن‌های متعددی هستند که باعث شده  این خودرو طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد.

منبع:فردانیوز

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما