حراج واقعی سامانه یکپارچه با فروش ایران خودرو و سایپا آغاز شد

اقتصاد 100- منوچهر لاگی در خصوص نحوه عرضه خودرو در سامانه یکپارچه و زمان افتتاح دور بعدی سامانه یکپارچه خودرو، گفت: در خصوص عرضه خودرو در مرحله اول و دوم، خودروسازان ظرفیت خود و بر اساس این ظرفیت عرضه را اعلام خواهند کرد. خودرو در سامانه یکپارچه ساخته شد، متقاضیان در شیفت تحویل خودرو قرار گرفتند و در حال حاضر خودروسازان بر اساس افزایش ظرفیت خودرو را در سامانه یکپارچه عرضه می کنند.

حراج واقعی سامانه یکپارچه با فروش ایران خودرو و سایپا آغاز شد

وی در پاسخ به این سوال که فاز بعدی عرضه یکپارچه خودرو چه زمانی است؟ وی بیان کرد: با توجه به توانمندی های موجود خودروسازان، در صورت انجام عرضه خودرو برای مرحله بعد، تعداد بیشتری در صف تحویل قرار می گیرد، یعنی صف طولانی تری تشکیل می شود و ممکن است صف های تحویل به وجود آید. به زمان دیگری موکول شد

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: با توجه به تجربه ای که از لوازم ادغام شده در سیستم خودرو داشتیم، خریداران خودرویی که باید خودروی خود را در سال دوم تحویل دهند، نگرانی های زیادی دارند، بنابراین با توجه به این موارد. نظرات، تصمیم گرفتیم منتظر عرضه های بعدی باشیم تا صف تحویل خودرو کوتاهتر شود.

منطقی بود: بنابراین با کوتاه شدن صف تحویل خودرو به مشتریان، در صورتی که خودروسازان امکان تولید و عرضه بیشتر را داشته باشند، می توان در نوبت های بعدی در مورد عرضه خودرو تصمیم گیری کرد.

وی با تاکید بر اینکه روحیه مشتریان باید مورد توجه قرار گیرد، بیان کرد: قطعاً این که مشتریان برای خرید خودرو یک یا دو سال در صف باشند مطلوب نیست، بنابراین سیاست ما پاسخگویی به صف ایجاد شده برای خرید است. یک ماشین.

معاون حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: بر اساس محاسبه روند تولید و عرضه امسال می توان لحظه عرضه بعدی را محاسبه کرد. در بعضی جاها روند تولید خوب است و در بعضی جاها خوب نیست، اما به طور کلی هر چه جلوتر برویم، واقع بینانه تر می توانیم تصمیم بگیریم.

روگی بیان کرد: نکته مهم این است که اگر عرضه خودرو کافی باشد دیگر نیازی به این صف ها و صف ها نخواهد بود.

وی افزود: 2 خودروساز بزرگ تا پایان سال 1403 محصولات خود را برای فروش در سامانه یکپارچه در صف فروش قرار داده اند که برای تمدید این صف ها باید به این صف ها پاسخ داده و ظرفیت آتی را محاسبه و بر اساس آن عرضه بالایی داشته باشند. .

منبع:رمینو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما