بخشنامه فروش خودروهای وارداتی سایپا و پارس خودرو اصلاح می شود

اقتصاد 100- با انتشار بخشنامه فروش خودروهای وارداتی سایپا شامل چانگان CS55 پلاس و زوتی DL5، شاهد تناقضی با قوانین سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی بودیم.

بخشنامه فروش خودروهای وارداتی سایپا و پارس خودرو اصلاح می شود

با پیگیری های خبرنگار ما مشخص شد که اشتباهی در صدور بخشنامه فروش خودروهای وارداتی سایپا و پارس خودرو رخ داده است. در گفت و گوی خبرنگار آخرین خودرو با مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت، اعلام شد که سایپا و پارس خودرو بخشنامه های خود را اصلاح خواهند کرد.

با توجه به بخشنامه های منتشر شده سایپا و پارس خودرو کل مبلغ علی الحساب را برای واریز وجه به مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی اعلام کرده اند. اما بر اساس تبصره ۴ این سامانه، باید حداکثر ۵۰ درصد مبلغ علی الحساب را در هنگام تکمیل ثبت نام از مشتریان دریافت کنند.

ضیغمی در این باره اعلام کرد: «اشتباهی در صدور بخشنامه سایپا و پارس خودرو رخ داده است و در حال حاضر این بخشنامه های فروش در دست اصلاح هستند». رئیس سازمان توسعه تجارت در ادامه افزود: «تمام شرکت های واردکننده قواعد سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی را پیاده سازی می کنند و امکان عملکردی خلاف بر قوانین ندارند».

مهدی ضیغمی در پایان گفت: «بخشنامه های مربوط به CS55 پلاس و DL5 اصلاح می شود و مشتریان در زمان ثبت نام و واریز وجه، بر اساس تبصره ۴ واریز وجه را انجام خواهند داد».

منبع:آخرین خودرو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما