آغاز فروش فوق‌العاده چانگان‌های cs۵۵ / شورای رقابت قیمت‌ها را تعیین کرد+تحویل 90 روزه

اقتصاد 100- مدیرعامل سایپا با اعلام اینکه تاکنون ۵۷۰ خودروی چانگان تحویل مشتریان شده است تصریح کرد: برای چانگان‌های cs۵۵ که به تعداد ۱۱۲۵ دستگاه وارد شده، اکنون عرضه در قالب فروش فوق‌العاده آغاز شده است.

آغاز فروش فوق‌العاده چانگان‌های cs۵۵ / شورای رقابت قیمت‌ها را تعیین کرد+تحویل 90 روزه

محمدعلی تیموری در رابطه با آخرین وضعیت خودروهای وارداتی ، اظهار کرد: در سری اول واردات که ۱۱۰۸ خودروی چانگان وارد شد، فرآیندها انجام شده و تاکنون ۵۷۰ دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مسیر فرآیند خودروهای وارداتی برای اخذ مجوزهای لازم، طبق تحلیل‌هایی که انجام شد، به این لیست رسیدیم که ۲۶ فرآیند باید اجرا شود تا بتوان مجوز پلاک‌گذاری خودروهای وارداتی را دریافت کرد؛ در حال حاضر فرآیندها تسریع و طی شده، تحویل به مشتریان انجام شده و همچنان ادامه دارد و چانگان‌های وارداتی را در سطح شهر می‌بینیم.

تیموری افزود: برای چانگان‌های cs۵۵ که به تعداد ۱۱۲۵ دستگاه وارد شده، اکنون عرضه در قالب فروش فوق‌العاده آغاز شده است. قیمت اولیه اعلام شده، علی‌الحسابی است که توسط شورای رقابت تعیین شده است. شورای رقابت به ما این مجوز را داده است که برای چانگان cs۵۵، علی‌الحساب یک میلیارد تومان دریافت کنیم و ظرف حداکثر ۹۰ روز، این ۲۶ فرآیند طی شود تا خودرو پلاک شود و بتوان آن را تحویل مشتری دهیم.

منبع:اکونگار

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما