سامانه یکپارچه فروش اقساطی این شاسی بلند لوکس را آغاز کرد+لینک خرید

اقتصاد 100- شرکت سانیار موتور پارسیان، شرایط فروش اقساطی تیگارد X35‌ را برای مهر 1402 اعلام کرد.

سامانه یکپارچه فروش اقساطی این شاسی بلند لوکس را آغاز کرد+لینک خرید

 شرکت سانیار موتور پارسیان، شرایط فروش اقساطی تیگارد X35‌ ویژه مهرماه 1402 را اعلام کرد.

شرایط فروش اقساطی تیگارد X35

در شرایط فروش تیگارد X35، این خودرو با قیمت یک میلیارد و 250 میلیون تومان به مشتریان عرضه شده است. این شرایط ویژه عرضه از طریق سامانه یکپارچه خواهد بود.

مشتریان می‌توانند با ارائه پیش‌پرداخت 650 میلیون تومانی، تیگارد X35 را به روش اقساطی خریداری کنند. مابقی قیمت خودرو نیز در اقساط 12 الی 60 ماهه از مشتریان دریافت می‌شود. مبلغ هر قسط نیز با توجه به مدت آن‌ها متغیر است. همچنین در صورت خرید خودرو با پرداخت یک‌ساله، اقساط آن بدون کارمزد خواهد بود.

رنگ‌های موجود در شرایط فروش اقساطی تیگارد X35 شامل سفید، مشکی و نقره‌ای است.

شرایط فروش اقساطی تیگارد X35 اعلام شد

روش ثبت نام در طرح فروش اقساطی تیگارد X35

تنها روش موجود برای ثبت‌نام در این شرایط، اقدام از طریق سامانه یکپارچه است. مطابق رویه فروش‌های اقساطی، سند خودرو تا پایان مدت اقساط در رهن شرکت خواهد ماند. قابلیت صلح و سود مشارکت برای این شرایط فروش نیز درنظر گرفته نشده است.

بیمه بدنه خودرو تا پایان دوره اقساط بر عهده مشتری خواهد بود. همچنین برای اقساط به‌صورت ماهانه از مشتری چک دریافت خواهد شد. درصورتی‌که مدت اقساط از 12 ماه بیشتر شود، اقساط هر سه ماه در قالب یک چک از مشتری دریافت می‌شود. همچنین امکان افزایش مبلغ پیش‌پرداخت و کاهش مبلغ اقساط برای مشتریان وجود دارد. موعد شروع اقساط 30 روز پس از تحویل خودرو به مشتری است. مشخصات فنی، آپشن‌های خودرو و سایر مشخصات ظاهری مطابق با کاتالوگ موجود در وب‌سایت رسمی شرکت به نشانی  www.tigardmotor.com  هستند.

منبع:تجارت نیوز

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما