حرفهایی که وزیر اقتصاد در ملاقات های خصوصی قم گفت

وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: در سالهای اخیر تلاش شده تا با شناسایی مودیان مالیاتی جدید درآمدهای مالیاتی کشور افزایش یابد و امروز از تکیه بر درآمدهای نفتی عبور کردیم.

حرفهایی که وزیر اقتصاد در ملاقات های خصوصی قم گفت

به گزارش اقتصاد100، سید احسان خاندوزی شامگاه سه شنبه در دیدار با آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه اظهار داشت: در سالهای اخیر تلاش شده تا درآمدهای مالیاتی کشور افزایش یابد و امروز از تکیه بر درآمدهای نفتی عبور کردیم.

وزیر اقتصاد و امور دارایی بیان داشت: در سند تحول نظام بانکداری به سمت حذف بانکداری ربوی گام بر می‌داریم و جهت دهی‌ها به سمت بانکداری اسلامی است که حذف جریمه دیرکرد از جمله اقدامات در این راستا بوده است.

وی بیان داشت: همگرایی تیم اقتصادی دولت در سطوح کلان به نقطه پایداری رسیده است و اکنون شاهد بهبود شاخص‌های اقتصادی کشور هستیم.

خاندوزی گفت: در بخش اقتصاد و دارایی‌ها اجرای برنامه‌های تحولی و هدفمند در دستور کار قرار گرفت تا شاهد ایجاد تحرک‌های اقتصادی باشیم‌.

وی ادامه داد: هوشمندسازی فرآیندهای مالیاتی موجب کاهش بروز فساد در این بخش شده است و برنامه ریزی در زمینه شناسایی مودیان مالیاتی که هیچ گونه مالیاتی پرداخت نمی‌کردند صورت گرفت و امروز تعداد مودیان مالیاتی در بخش مشاغل آزاد از تعدادی که در دولت‌های گذشته شناسایی شده بیشتر است.

وزیر اقتصاد و امور دارایی در ادامه اجرای طرح مولدسازی دارایی‌های دولتی، شناسنامه دار کردن دارایی‌های دولت و ایجاد درگاه ملی صدور مجوزهای کسب و کار را بخش از برنامه‌های دولت سیزدهم در عرصه اقتصاد برشمرد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما