ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب شهرک سازی

مدیرعامل بانک مسکن گفت: در صورت تامین اراضی مورد نیاز ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب شهرک سازی ساخته خواهد شد.

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب شهرک سازی

به گزارش اقتصاد100، سیدعباس حسینی در همایش چشم انداز خسارت صفر در فرآیند ساخت گفت: موضوع HSE در ساخت و ساز بسیار مهم است و باید دستورالعمل های HSE  به روزرسانی شود و اگر این دستورالعمل‌ها را در برخی شرکت‌ها نداریم باید آنها را تهیه کنند.

به گفته مدیرعامل بانک مسکن  استفاده ابزار و فناوری‌های نوین در ساخت و سازها، ضروری است و باید با توجه به جایگاه این بانک در مجموعه‌های فعال ساخت و ساز تمامی استاندارد‌ها متناسب با تکنولوژی روز دنیا رعایت شود.

حسینی می‌گوید: برای ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب شهرک‌سازی برنامه ریزی کرده‌ایم و در حال رایزنی با وزارت راه و شهرسازی برای تامین زمین مورد نیاز این واحد‌ها هستیم.

او خطاب به مدیران عامل شرکت‌های تابعه  گفت: انتظار رشد ۱۰ برابری ساخت و ساز مسکن باکیفیت از بانک‌ها وجود دارد بنابراین رضایتمندی خود را تا جایی که شایسته نام بانک است ارتقا دهید چرا که انتظارات از این مجموعه و ظرفیت‌های آن بالاست.

 حسینی با اشاره به محور‌های اصلی این همایش بر ضرورت توجه بیشتر به جامعه هدف و لزوم فرهنگ سازی و آموزش عوامل اجرایی پروژه‌ها و دغدغه‌مندی در موضوع HSE تاکید کرد.

وی ادامه داد: مجموعه بانک مسکن نباید دغدغه قوانین داشته باشد و باید در صورت نیاز به تدوین استاندارد‌های داخلی خود متناسب با ایمنی ساخت اقدام کند. اخذ تاییدیه‌های ایمنی و انجام الزامات آتش نشانی برای ساختمان‌های برند مسکن الزامی است و دستوالعمل‌های مرتبط باید مد نظر قرار گیرد.

او افزود: HSE باید در ساختار سازمانی ما جایگاه مناسبی پیدا کند و در صورت نیاز به ارتقای این جایگاه پرداخته شود. صرف هرگونه هزینه در ایمن‌سازی ساخت سرمایه گذاری و بهره برداری از ابزار و فناوری روز در این فرایند لازم است.

 حسینی با تاکید بر رعایت استاندار‌های HSE گفت: انجام این مهم زمانی میسر خواهد بود که الزام آن را باور کنیم و رعایت آن برای ما ارزشمند باشد تا بتوانیم علاوه بر آرامش مردم به عنوان جامعه هدف، از نیرو‌های انسانی خود در مسیر توسعه ساخت و ساز کشور حفاظت و صیانت کنیم.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره اینکه طلا و سکه در هفته آینده چه قیمت‌هایی را تجربه…

اخبار سلامت

سینما در سینما