از این آینده این شاسی بلند شیک را اقساطی بخرید + امکانات

اقتصاد 100-تیگارد X35 یکی از کراس اوورهای جمع و جور مونتاژی در بازار ایران است که اخیراً شاهد حضور آن در خیابان ها هستیم. این کراس اوور کوچک که همان بایک X35 است که توسط سانیار موتور در ایران مونتاژ و عرضه می شود. فروش این خودرو در گذشته توسط سایت شرکت انجام می شد اما حالا با اجباری شدن عرضه محصولات سواری در سامانه یکپارچه، سانیار موتور قصد دارد تا با فروش اقساطی تیگارد X35 پا به این عرصه پرحاشیه بگذارد.

از این آینده این شاسی بلند شیک را اقساطی بخرید + امکانات

فروش اقساطی تیگارد X35

 این خودرو در مراحل پایانی قیمت گذاری توسط شورای رقابت است و به همین دلیل فعلاً به طور قطعی نمی توان در مورد قیمت دقیق نقدی و همچنین شرایط فروش اقساطی آن اظهار نظر کرد.

زمان عرضه تیگارد X35

با توجه به این که تیگارد ایکس ۳۵ به زودی توسط شورا قیمت گذاری می شود، احتمالاً در هفته آینده شاهد حضور این کراس اوور جمع و جور در میان خودروهای موجود در سامانه یکپارچه باشیم.

قیمت تیگارد ایکس ۳۵ در بازار

فروش تیگارد X35 در سامانه یکپارچه

قیمت ایکس ۳۵ در بازار حدود ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان است که با توجه به امکانات و مشخصات فنی اش می توان گفت ارزش خرید بالاتری نسبت به رقبایش دارد

مشخصات فنی تیگارد X35

مشخصات فنی تیگارد X35

این کراس اوور کوچک مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ است. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۱۴۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلوی آن منتقل می شود. جعبه دنده مذکور از نسل جدید CVTهای صنعت خودروست و ۶ دنده مصنوعی را دارد تا راندن تیگارد X35 حس بهتری داشته باشد.

امکانات رفاهی و ایمنی تیگارد X35

امکانات تیگارد X35

خلاص : تست و بررسی تیگارد X35 و JMC S350

تیگارد ایکس ۳۵ در جایگاه یک کراس اوور اقتصادی و چینی به امکاناتی مانند سقف پانورامای برقی باز شوند، دو کیسه هوا، استارت دکمه ای، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری، تهویه الکتریکی دستی، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، سنسور باد تایرها، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم و پارچه، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و… مجهز است.

فروش اقساطی تیگارد X35 با چه قیمت و شرایطی خواهد بود؟

طبق اطلاعاتی که به دست خبرنگار اسب بخار رسیده این خودرو در مراحل پایانی قیمت گذاری توسط شورای رقابت است و به همین دلیل فعلاً به طور قطعی نمی توان در مورد قیمت دقیق نقدی و همچنین شرایط فروش اقساطی آن اظهار نظر کرد.

چه زمانی عرضه تیگارد X35 در سامانه یکپارچه شروع خواهد شد؟

با توجه به این که تیگارد ایکس ۳۵ به زودی توسط شورا قیمت گذاری می شود، احتمالاً در هفته آینده شاهد حضور این کراس اوور جمع و جور در میان خودروهای موجود در سامانه یکپارچه باشیم.

قیمت تیگارد ایکس ۳۵ در بازار چقدر است؟

قیمت ایکس ۳۵ در بازار حدود ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان است که با توجه به امکانات و مشخصات فنی اش می توان گفت ارزش خرید بالاتری نسبت به رقبایش دارد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما