عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی اعتراف کرد / افشای دلیل واقعی گرانی

اقتصاد100-عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد که وقتی نمایندگان مجلس از دولت درمورد وضعیت اقتصادی کشورسوال می کنند آنها می گویند تحریم ها تاثیر بر تصمیم های دولت دارد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی اعتراف کرد / افشای دلیل واقعی گرانی

انور حبیب زاده نماینده مردم بوکان در مجلس با قدردانی ازپیگیریهای رسانه ها و خبرنگاران در ارتباط با وضعیت معیشتی خانوار وگرانی ها گفت:مساله امروز سفره مردم یک واقعیت است که با توجه به تورم وعدم تامین زندگی خانوارها روز به روز شاهد کوچک وکوچکتر شدن آن هستیم.

وی افزود:مسایل از طریق مجلس، کمیسیون های اقتصادی، کمیسیون برنامه وبودجه و نمایندگان دلسوز که حرف مردم را می گویند در حال پیگیری است اما وقتی نمایندگان از دولت درمورد وضعیت اقتصادی سوال می کنند آنها می گویند که تحریم ها تاثیرگذار بر تصمیم های دولت در مسایل اقتصادی است.

عضو هئیت رئیسه کمیسیون اقتصادی در پاسخ به اینکه مدیران کشور اعلام می کنند تحریم تاثیر ندارد گفت: هر چند چنین چیزی بیان می شود ولی قطعا تاثیر گذار است حتی در مسایل مربوط به ساخت ساز تحصیل فرزندان این مرز بوم،تامین خواربار و تامین معیشت مردم تاثیر گذاشته است.

وی در مورد تدبیردولت برای حل مشکل معیشت تصریح کرد: در کل دولت تلاش می کند موضوع رامجدانه پیگیری کند اما واقعیت این است که تعداد تصمیم گیران در کشور زیاد است وباید یک تصمیم گیری واحد صورت گیرد.

نمایده بوکان گفت:هرکدام از مسئولین برای خودشان تصمیم جداگانه می گیرند ونتیجه درزندگی مردم تاثیرمی گذارد.اگر مساله قیمت گذاریها را به مردم و بخش خصوصی واگذار کنیم تا برنامه ریزی داشته باشد بیشتر مشکلات اقتصادی امروز حل خواهد شد.

وی درپاسخ به اینکه شرایط اقتصادی در دولت سیزدهم بدترشد چرا تدبیری نمی شود افزود: در روزهای گذشته اعضای کمیسیون اقتصادی جلساتی را با وزرای اقتصاد ،صنعت ومعدن، سازمان برنامه وبودجه و تمامی سازمان هایی که بامسایل اقتصادی کشور در ارتباط هستند برگزار کردند که بنظر می‌رسد مسئولین کشورباید تصمیم واحدی بگیرند وهمفکروهمراه باشند.

حبیب زاده با بیان اینکه مجلس ونمایندگان تذکرات خود را به دولت ومسئولین می دهند تاکید کرد:ارزش پول ملی کشور متاسفانه ضعیف شده واین ضعف در بر مسایل جامعه تاثیر گذاشته است.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما