عضو کمیسیون عمران مجلس

با رویه دولت ساخت چهار میلیون مسکن میسر نیست

اقتصاد 100-عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: با رویه ای که دولت سیزدهم پیش گرفته قطعا نمی تواند به وعده ساخت چهارمیلیون مسکن برسد.

با رویه دولت ساخت چهار میلیون مسکن میسر نیست

علی آذری نماینده مردم قوچان و فاروچ  در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نظر رئیس جمهور بر این است که چهارمیلیون مسکن از طریق دولت ساخته شود قطعا امکان پذیر نیست.

وی با تاکید بر اینکه ساخت مسکن باید از حالت دولتی خارج شود و مردم و انبوه سازان وارد میدان شوند افزود: تنها راه حل این است که درحوزه روستایی ساخت مسکن به مردم ،درحوزه شهری به مردم و انبوه سازان واگذار شود ودولت نیز به مدیریت دراین بخش بپردازد.

عضو کمیسیون عمران مجلس در خصوص وعده دولت مبنی برتحویل چهار میلیون مسکن ظرف چهار سال تصریح کرد:احساس می کنم مشاوره های خوبی در حوزه مسکن داده نشده اما امیدوارم وزارت راه و شهرسازی بتواند با اقداماتی که پیش می گیرد شرایطی را مهیا کند که رئیس جمهور به قولی که داده عمل کند.

نماینده دوره یازدهم با بیان اینکه مسکن در کشور از کالای خدماتی به کالای سرمایه ای تبدیل شده، در پاسخ به اینکه چرا در دولت اقای رئیسی وعده ساخت مسکن اتفاق نیافتاده است تاکید کرد:اگرمی خواهیم چهار میلیون مسکن را تحویل مردم بدهیم باید مسکن از حالت کالای سرمایه  خارج شود چون ایران  جز معدود کشورهایی است که محبوب ترین سرمایه گذاری، زمین و مسکن است.

وی گفت: تورم دربخش مسکن تاثیر گذار است  و وقتی مسکن کالای سرمایه ای می شود همه علاقمند به سرمایه گذاری در این بخش هستند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما