وضعیت بورس امروز سه شنبه 30 خرداد / معاملات «سرد و بی روح»

اقتصاد ۱۰۰- بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را همانند روزهای گذشته، کم جان و کم رمق دنبال کرد، البته بازار در ابتدای معاملات با کاهش شاخص‌های بورسی همراه شده بود و عرضه بر تقاضا چیرگی داشت هر چند که قدرت فروشندگان نیز آن چنان در روزهای منفی بالا نیست اما ساعات پایانی بازار، گروه پالایشی شاخص را مثبت کردند.

وضعیت بورس امروز سه شنبه 30 خرداد / معاملات «سرد و بی روح»

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 2 هزار واحدی به ارتفاع 2 میلیون و 166 هزار واحد رسید، همچنین شاخص کل هم‌وزن با رشدی 800 واحدی، به ارتفاع 738 هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «شبندر»، «شستا» و «فولاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «فجهان»، «مارون» و «وسپهر» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند.

همچنین سه نماد «شهر»، «خودرو» و «خساپا» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فرود»، «والماس» و «دی» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 30 خرداد ماه 1402، مبلغ 5 هزار و 900 میلیارد تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 70 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 241 نماد در محدوده مثبت و 163 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 163 نماد در محدوده مثبت و 140 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما