بازگشت شاهین به کانال 500 میلیونی‌ + جدول قیمت ها

رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز سایپایی‌ها مانند پرطرفدارهای ایران خودرو با افت راهی بازار شدند، روندی که موجب شد تا شاهین وارد کانال 500 میلیونی‌ها شود.

بازگشت شاهین به کانال 500 میلیونی‌ + جدول قیمت ها

ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز سایپایی‌ها در بازار با افت یک تا 9 میلیون تومان راهی بازار شدند و با  افت از تعطیلات بازگشتند.

براساس رصد بازار امروز و با کاهش نرخ دلار از یک سو و اخبار مثبت سیاسی از سوی دیگر موجب شد تا این بازار شکل و شمایل کاهشی به خود گیرد. با این شرایط امروز «شاهین» بیشترین کاهش قیمت را تجربه کرد و با افت 9 میلیونی راهی بازار شد و به این طریق وارد کانال 500 میلیونی‌ها شد، «تیباصندوقدار» هم در بازار افتی 5 میلیونی داشت و به این طریق به روند کاهش خود ادامه داد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 591 میلیون تومانی شد و کاهش 9 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز   «کوییک‌R» در بازار 354 میلیون تومان شد و افت یک میلیونی داشت و «کوییک معمولی» هم در بازار 347 میلیون تومان قیمت‌گذاری خورد و کاهشی 3میلیونی را تجربه کرد. اما در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 346 میلیونی قیمت گذاری شد و افتی 5 میلیون تومانی را تجربه کرد، «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 351 میلیون تومان دست به دست شد و افت 2 میلیونی را ثبت کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم بدون تغییر در بازار 341میلیون تومان قیمت‌ خورد و افت یک میلیونی را تجربه کرد. 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما