فایده افزایش حقوق فرهنگیان در دوران بازنشستگی / عید به کام معلمان تلخ شد

اقتصاد 100 - عضو کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت به رغم آنکه افزایش حقوق فرهنگیان را کافی نمی داند ولی میزان آنرا نیز چندان کم ارزیابی نمی کند و مهمترین نتیجه این افزایش را بازتاب آن در مستمری فرهنگیان بازنشسته ارزیابی می کند.

فایده افزایش حقوق فرهنگیان در دوران بازنشستگی / عید به کام معلمان تلخ شد

امرایی با تاکید بر اینکه باید به سابقه و تحصیلات معلمان توجه شود، گفت: این مقدار افزایش حقوق در رتبه‌بندی برای همیشه هست و معلم با همان میزان هم بازنشست خواهد شد. به نظر من از لحاظ پارامترهای اقتصادی رقم خوبی بوده اما قابل توجه نبوده است. ما افرادی سراغ داریم که با سابقه کمتر توانسته‌اند نسبت به معلمان با سابقه بیشتر، رتبه بهتری کسب کنند اما بیشترین مساله‌ای که قطعا مورد توجه بوده بحث تجربه و سابقه است. دوم اینکه باید به مدرک تحصیلی و متخصص فرد توجه شود.

عضو کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت در پایان گفت: طبق مشاهدات ما، به خوبی به اعتراضات رسیدگی نشده است. همان رقمی که شما به نقل از معلمان می‌گویید که رقم ناچیزی بوده، اکنون ببینید که چطور به حساب آنها واریز شده است. چرا نسبت به یک میلیون معلم باید کم توجه باشیم؟

امرایی در پایان خاطر نشان کرد: در روز ۲۹ اسفند ساعت ۴ عصر بازاری نمانده که وقتی حقوق یک معلم واریز میشود برای خرید به آنجا برود. حقوق معلمان سال گذشته در آخرین لحظه مانده به عید واریز شد. من معلمی را میشناسم که که به امید حقوق به مسافرت رفته اما روز ۲۸ اسفند مجبور به بازگشت شد زیرا حقوق خود را دریافت نکرد. بنابراین توجه به جایگاه معلمان ضروری است.

متن کامل گزارش را اینجا بخوانید.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما