قالیباف منتقد مجلس شد / تغییر رویه مصاحبه رئیس مجلس نسبت به 6 ماه قبل

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ما از عملکرد مجلس راضی هستیم اما قانع نیستیم لذا تلاش بیشتری را در دستور آخرین سال فعالیت مجلس یازدهم قرار دادیم تا بخشی از لوایح و کارها را با قدرت پیش برده و سال آخر همچون تحرک سال اول داشته باشد.

قالیباف منتقد مجلس شد / تغییر رویه مصاحبه رئیس مجلس نسبت به 6 ماه قبل

به گزارش اقتصاد100، محمد باقر قالیباف که 29 آذر سال گذشته به مناسبت روز مجلس در مصاحبه زنده تلویزیونی اش فقط در2 دقیقه پایانی درباره موضوعات مهم روز همچون گرانی خودرو و ارز سخن گفت امشب در بخش ابتدایی مصاحبه اش با بیان اینکه مردم یکسری مسائل و مشکلات کوتاه، میان و بلند مدت دارند که مجلس هر سه سطح را مدنظر داشت، افزود: مجلس موضوعات روزمره مثل خودرو، گرانی به‌ویژه برای کالاهای اساسی، ارز، اجاره بها و مسکن و سلامت را درنظر دارد و موضوعات راهبردی همچون رشد تورم و اشتغال هم مورد توجه قرار می گیرد.

وی درباره اینکه چرا مردم از عملکرد مجلس راضی نیستند؟ گفت: برای بررسی مجموعه عملکرد همه بخشها و قوا باید به این سوالات پاسخ داده شود که آیا همه مشکلات را باید آن ها حل و فصل کنند؟ همچننی وقتی از مجلس صحبت می کنیم اول باید مسئولیت و وظایف آن را تبیین کرد. وظیفه ما در مجلس به تعبیر رهبری جاده سازی درست بوده تا مسیر حرکت را برای بقیه قوا و دستگاه ها همواره کرد.

قالیباف با بیان اینکه مهمترین رسالت و وظیفه مجلس قانون گذاری است گفت: سوال این است که آیا مجلس در قانون گذاری مسائل و مشکلات را شناخت و اولویت ها را مدنظر قرار داد یا اینکه لوایح دولت را سروسامان داده است؟ مجلس در این بخش با دقت و اولویت بندی و با شناخت دقیقی از مسائل ملی و منطقه ای و بین المللی کار خود را انجام داده است.

وی افزود: ما از عملکرد مجلس راضی هستیم اما قانع نیستیم و باید تلاش بیشتری شود که در سال آخر مجلس بخشی از لوایح و کارها را با قدرت پیش برده و سال آخر را با تحرک سال اول پیش ببریم.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما