شبهای قزوین امن می شود

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری ۲۵ نفر از افراد معلوم‌الحال و مزاحمین خیابانی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان قزوین خبر داد. 

شبهای قزوین امن می شود

به گزارش اقتصاد100 به نقل ار ایسنا، سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار کرد: در پی مطالبات مردمی مبنی بر ارتقاء احساس امنیت، چندین مرحله طرح شبانه پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط پلیس‌های تخصصی و کوپ‌های تابعه در سطح بوستان‌های شهرستان قزوین به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در این طرح که با هدف برخورد با موتورسواران متخلف و مزاحمین خیابانی اجرا شد،  ۲۵ نفر از افراد معلوم‌الحال دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، جانشین فرمانده انتظامی استان بیان کرد: طرح تشدید ارتقاء امنیت اجتماعی محله‌محور با هدف برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم‌خیز و با همکاری خوب مردم محلات با پلیس به‌صورت ضربتی و مستمر در طول سال اجرا می‌شود.

عبدالمالکی با بیان اینکه بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست، ضمن قدردانی از مشارکت شهروندان در تولید امنیت از آنان خواست هشدارها و توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما