قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار؛ سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ + جدول

اقتصاد ۱۰۰ - قیمت طلا و سکه روز گذشته متاثر از صعود قیمت دلار به کانال‌ بالاتر، افزایش داشت. این افزایش، قیمت سکه‌های امامی و بهار را در کانال‌های بالاتر قرار داد. آیا این روند صعودی در بازارهای مالی ادامه دارد؟

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار؛ سه شنبه  ۲ خرداد ۱۴۰۲ + جدول

قیمت طلا و سکه روز گذشته افزایش داشت. این روند صعودی قیمت سکه‌های امامی و بهار را در کانال بالاتر نشاند.

دیروز و در ساعات معاملاتی طلا و سکه در بازار داخلی، انس جهانی طلا در هر دو روند افزایشی و کاهشی قرار گرفت. صبح روز گذشته طلای جهانی تا محدوده ۱۹۸۲ دلاری بالا رفت اما در میانه روز این روند کاهش داشت و در لحظه نگارش این گزارش قیمت طلای جهانی با رقم ۱۹۷۲ دلار معامله شد.

قیمت سکه و طلا 2 خرداد 1402

دیروز بازار ارز متاثر از تغییر دبیر شورای عالی امنیت ملی و احتمال به مخاطره افتادن روابط دوستانه ایران و عربستان افزایش قیمت داشت. در ماه‌های اوج قیمت در بازارهای مالی حُسن روابط ایران با کشورهای همسایه نقش ترمز قیمتی را برای این بازارها بازی می‌کرد. فعالان اقتصادی معتقدند روند قیمت دلار در روزهای آینده نوسان افزایشی خواهد داشت و این روند صعودی بر بازار طلا و سکه نیز تاثیر مستقیم دارد.

پیشروی قیمت در سکه‌های سنگین

دیروز دوشنبه ۱ خرداد قیمت سکه امامی ۴۸۲ هزار تومان گران شد. این مقدار افزایش قیمت، این قطعه را در کانال بالاتر نشاند و سکه امامی با رقم ۳۲ میلیون و ۱۸۳ هزار تومان معامله شد. قیمت سکه بهار دیروز ۳۰۵ هزار تومان رشد داشت. این قطعه با قیمت ۲۸ میلیون و ۲۰۱ هزار تومانی معامله شد.

روز گذشته نیم سکه برخلاف دو روز ابتدایی هفته جاری تغییر قیمت نداشت و با همان رقم روز یکشنبه مبادله شد. این قطعه با قیمت ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

دیروز ربع سکه ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت و با قیمت ۱۱ میلیون و ۵۰۰  هزار تومان معامله شد.

همچنین  سکه  گرمی نیز ۱۰۰ هزار تومان گران شد و با قیمت ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان مبادله شد.

حباب سکه تعدیل شد

روز گذشته هر مثقال طلا ۵۷ هزار تومان افزایش قیمت داشت. این مقدار طلا با قیمت ۱۱ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلا نیز ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان گران شد و با قیمت دو میلیون و ۵۷۷ هزار تومان معامله شد.

امروز طلای دست دوم با قیمت دو میلیون و ۵۴۳ هزار تومان معامله شد.

دیروز قیمت حباب سکه همانند قیمت انواع سکه رشد داشت و تنها قطعه‌ای که کاهش قیمت حباب داشت نیم‌سکه بود. حباب سکه امامی روز گذشته بیش از ۵۰۰  هزار تومان گران شد؛ این رشد، حباب این قطعه را وارد کانال هشت میلیون تومانی کرد اما در پایان معاملات روند افزایشی قیمت حباب تعدیل شد و حباب سکه امامی به کانال هفت میلیون تومانی برگشت.

منبع: تجارت نیوز

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز