اسناد تکان دهنده از جنون جنسی چهره ای مشهور + عکس و فیلم

سطح جنون جنسی بایدن به حدی است که دختران کم‌سن و سال و محارم او نیز از رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در امان نبودند. اما نکته ماجرا اینجاست که بایدن در پس پرده، تارا رید جوان را آزار می‌داد و در مقابل تریبون‌ها، حقوق زنان را فریاد می‌زد و قوانین ضد خشونت علیه زنان را در کنگره جلو می‌برد!

اسناد تکان دهنده از جنون جنسی چهره ای مشهور + عکس و فیلم

به گزارش اقتصاد100 فارس پلاس در گزارش قبلی تحت عنوان «آمار عجیب تجاوز و رابطه جنسی در آمریکا» به جنون جنسی در سطح جامعه این کشور پرداخت. در این گزارش به جنون جنسی جو بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا می‌پردازیم. همواره ادعا بر این است که در نظام دو حزبی ایالات متحده شایسته سالاری حاکم است و قاعدتاً یکی از مولفه‌های شایستگی، سلامتی اخلاقی است. امّا گویا در پس این پرده فریبنده، اتفاقاتی دیگر در حال وقوع است.

تارا رید (Tara Reade) سال ۲۰۱۹ تصمیم گرفت در سن ۵۴ سالگی واقعه‌ای تکان دهنده از هوس بازی بایدن علیه خود را فاش کند. روایت ابتدایی و سربسته آزار جنسی بایدن قبل از ریاست جمهوری او و در یک روزنامه محلی منتشر شد. پس از جنجالی شدن موضوع بود که رسانه‌های جریان اصلی به صورت محدود بدان پرداختند.

تارا رید سال ۱۹۹۲ حدوداً ۲۷ ساله بود. او برای کار به دفتر بایدن می‌رود. بایدن در آن زمان سناتور ایالت دلاور (Delaware) آمریکا بود. تارا مسئول کارآموزان شد. یکی از دستیاران به تارا خبر می‌دهد که بایدن خواسته او در مراسمی، کوکتل (نوعی نوشیدنی ترکیبی) سرو کند، زیرا بایدن پاهای تارا را دوست دارد!

این بخشی از روایتی است که تارا رید در مصاحبه اینترنتی با مگان کلی فاش کرد. مگان کلی مجری جنجالی فاکس نیوز بود که خود از سوی راجر ایلز، بنیان گذار فاکس نیوز، آزار جنسی دیده بود! ایلز، ماه مِی ۲۰۱۷ در ۷۷ سالگی مرد. او یکی از ارکان رسانه‌ای اصلی جمهوری خواهان در پیروزی نیکسون، ریگان و جرج بوش بود.

تارا روایت آزار جنسی بایدن دموکرات را اینگونه ادامه می‌دهد: یک روز از او خواسته شد به دنبال بایدن بدود و کیف ورزشی او را بدهد. وقتی تارا به بایدن رسید، او خودش را تحمیل کرد و به تارا گفت: «I Want to F-u-c-k YOU» (معنای فارسی این جمله را نمی‌توان ترجمه کرد).[1] 

نیویورک تایمز (The New York Times) جزئیات بیشتری از این واقعه را منتشر کرده است. هنگامی که تارا کیف ورزشی را می‌رساند، بایدن او را به دیوار چسباند، گردن و موی او را بوسید و به تارا پیشنهاد رابطه جنسی داد.

بایدن سپس دستان خود زیر بلوز کرم رنگ او برد. تارا رید صریحاً می‌گوید بعد از این، چه اتفاقی افتاد، ولی از این نقطه به بعد را نمی‌توان با ادبیات رسمی نوشت. یک خطی انتهای داستان این است که بایدن با دستان خود تارا را مورد لمس و تجاوز قرار داد. رفتار بایدن با تارا بیانگر شخصیتی است که دچار جنون جنسی باشد.[2]


روایت صریح نیویورک تایمز درباره نحوه تعرض جنسی بایدن


«تارا رید» کارمند دفتر بایدن از دسامبر ۱۹۹۲ تا آگوست ۱۹۹۳| منبع عکس: نیویورک تایمز
بایدن بهار ۱۹۹۳ تارا رید را مورد آزار جنسی جنون آمیز قرار داد!

تارا رید می‌گوید: «این اتفاق به یکباره افتاد. او داشت با من صحبت می‌کرد و [همزمان] دستانش همه جا بود. همه چیز به سرعت اتفاق افتاد. او [بایدن] داشت مرا می‌بوسید که به آرامی گفت: مایلی به جای دیگری بروی؟»

خانم رید گفت که خودش را از چنگ بایدن بیرون کشید. بایدن به او گفت: بی‌خیال! [قبلاً] شنیدم که دوستم داری!

امتناع تارا رید، زندگی کاری او را نابود کرد. مدتی بعد به تارا یک ماه فرصت داده شد تا کار دیگر پیدا کند. از آن روز به بعد نیز دیگر نتوانست در واشنگتن به جایگاهی دست یابد. تارا رید گفت بعد از اینکه شکایات اولیه او سال ۲۰۱۹ توسط یک روزنامه محلی در کالیفرنیا منتشر شد، با موجی از تهدید به مرگ و اتهام ارتباط با سازمان اطلاعاتی روسیه مواجه شد. نکته جالب توجه اینجاست که واقعه تعرض جنسی بایدن در زمانی رخ داد که او در حال کار بر روی تصویب طرح مقابله با خشونت ضد زنان در کنگره آمریکا بود!


مباحثه سناتور بایدن و سناتور باکسر در کنگره پیرامون قانون خشونت علیه زنان!
تاریخ: فوریه ۱۹۹۳ | منبع عکس: آسوشیتدپرس

وقتی رئیس جمهور آمریکا با موی زن تحریک شد!

 روایت تارا رید، تنها افشاگری درباره هتاکی جنسی بایدن نبود. یک سال قبل از روایت تارا رید، هفت زن دیگر نیز رئیس جمهور فعلی آمریکا را متهم کردند که آنها را به طرز ناراحت کننده‌ای بوسیده، در آغوش گرفته و لمس کرده است. «لوسی فلورس» عضو سابق مجلس ایالتی نوادا، فروردین ۱۳۹۸ (مارس ۲۰۱۹)  در مجلّه The Cut فاش کرد که بایدن (نائب وقت رئیس جمهور آمریکا) سال ۲۰۱۴ در یک رویداد عمومی ناخواسته او را لمس کرده است.

فلورس نوشت:

  • من نامزد ۳۵ ساله حزب دموکرات برای قائم مقامی فرمانداری نوادا بودم ... در حالی که نفس عمیق می‌کشیدم و درحال آماده‌سازی برای معارفه خود به جمع بودم، دو دست روی شانه‌هایم حس کردم. خشکم زد. چرا نائب رئیس‌جمهور آمریکا من را لمس می‌کند؟ حس کردم از پشت به من نزدیک شد. بیشتر خم شد و موهایم را استشمام کرد. با خودم گفتم "من امروز موهایم را نَشُستَم و نائب رئیس‌جمهور آمریکا درحال بو کردن آن است". همچنین "چرا نائب رئیس‌جمهور آمریکا موهای من را بو می‌کند؟"

فلورس در ادامه روایت می‌کند: «او به آرامی پشت سرم را بوسید. ذهن من نمی‌توانست پردازش کند که چه اتفاقی افتاد. حس شرمساری داشتم. شوکه بودم. گیج بودم. نمی‌توانستم حرکت کنم، نمی‌توانستم چیزی بگویم. [فقط] می‌خواستم بایدن از من دور باشد. نامم را صدا زدند و من هرگز خوشحال نبودم که جلوی تماشاگران روی صحنه بروم.»[3]


فلورس در گردهمایی سال ۲۰۱۴ نوادا درحالی که بایدن پشت او ایستاده است
بایدن در این همایش از پشت سر فلورس را بوسید!


روایت فلورس از آزار او توسط بایدن | منبع: The Cut

این نوع رفتار بایدن مسبوق به سابقه است و  قبل از افشاگری فلورس زیر ذره بین رسانه‌ها رفته بود. گویا این نوع تاکتیک رفتاری بایدن، معطوف به افرادی است که در محافل عمومی و شلوغ با آنان حضور دارد. «استفانی کارتر» همسرِ «اشتون کارتر» وزیر دفاع وقت دولت اوباما، «مری مک آلیس» رئیس جمهور اسبق ایرلند، «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه اسبق آمریکا، «النا کاگان» رئیس اسبق دادگاه عالی آمریکا، دخترِ کریس کونز سناتور ایالت دلاور آمریکا، «امی پارنز» خبرنگار کاخ سفید، «دیلما وانا روسف» رئیس جمهور اسبق برزیل از جمله این افراد هستند.

«نیویورک مَگَزین» جو بایدن را رئیس‌ «نجواهای زورکی در گوش زنان» نامیده است.[4]

 


«مری مک آلیس» رئیس جمهور اسبق ایرلند - سال ۲۰۰۰ | منبع عکس: خبرگزاری فرانسه


«هیلاری کلینتون» وزیر خارجه اسبق آمریکا | منبع عکس: گتی


یک شهروند آمریکایی در اوهایو - سپتامبر ۲۰۱۲


«النا کاگان» رئیس اسبق دادگاه عالی آمریکا - می ۲۰۱۰


دخترِ سناتور کریستوفر کونز در مراسم ادای سوگند سنا - سال ۲۰۱۵


«امی پارنز» خبرنگار کاخ سفید در مهمانی کریسمس کاخ سفید - سال ۲۰۱۳


مراسم سوگند «دیلما وانا روسف» رئیس جمهور اسبق برزیل  - ژانویه ۲۰۱۵

اما ماجرای بایدن عمیق‌تر از موارد مذکور است. ماجرای دفترچه خاطرات اشلی، دختر بایدن، عمق فاجعه را علنی کرد. اشلی مدتی در یک مرکز بازپروری در پالم‌بیچ ایالت فلوریدا روند درمانی را می‌گذراند. علت این بازپروری اعتیاد جنسی اشلی عنوان شده است. امّا به محض ترک آن مکان در سال ۲۰۲۰، دفترچه خاطرات خود را جا می‌گذارد. همین موضوع مقدمه افشای حقایقی عجیب از اندرونی جو بایدن شد. [5]

محتویات این دفترچه خاطرات شامل گزاره‌هایی بود که ممکن است در اعتیاد جنسی او نقش داشته باشد. اشلی این گزاره را نوشته که بارها در سنین جوانی با پدرش دوش گرفته است. اشلی، ژانویه ۲۰۱۹ در دفترچه خاطرات خود می‌نویسد: «من همیشه پسر دیوانه بودم _ معنای عامیانه پسر دیوانه معطوف به جذابیت داشتن برای پسران است_ به یاد دارم که با دوستانم رابطه جنسی داشتم. با پدرم دوش می‌گرفتم (که احتمالا مناسب نبود).[6]

 

رفتارهای خارج از عرف بایدن

 

جو بایدن، پیرترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست. موارد مذکور بخشی از تاریکخانه‌ای است که افشا شده است. سطح جنون جنسی بایدن به حدی است که دختران کم سن و سال و محارم او نیز از رئیس جمهور فعلی آمریکا در امان نبودند. اما نکته ماجرا اینجاست که بایدن در پس پرده، تارا رید جوان را آزار می‌داد و در مقابل تریبون‌ها، حقوق زنان را فریاد می‌زد و قوانین ضد خشونت علیه زنان را در کنگره جلو می‌برد!

پس از آغاز وقایع پاییز ۱۴۰۱ در صفحه توئیتری خود نوشت: «آمریکا در کنار زنان شجاع ایران می ایستد». این گزاره صحیح است. بایدن مردی است که همواره در کنار زنان است!


[1]:newyorker.com/culture/cultural-comment/tara-reade-megyn-kelly-and-the-politics-of-believability

[2]:nytimes.com/2020/04/12/us/politics/joe-biden-tara-reade-sexual-assault-complaint.html

[3]:thecut.com/2019/03/an-awkward-kiss-changed-how-i-saw-joe-biden.html

[4]:nymag.com/intelligencer/2015/02/9-times-joe-biden-whispered-in-womens-ears.html

[5]:dailymail.co.uk/news/article-10929171/Tucker-Carlson-blasts-Joe-Biden-setting-FBI-woman-sold-Ashley-Bidens-diary.html

[6]:msn.com/en-us/news/politics/alleged-showers-with-my-dad-president-joe-biden-s-daughter-reportedly-writes-of-alleged-abuse-in-diary/ar-AAYCrGi

پایان پیام/.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز