مایکروسافت هم‌زمان با انتشار قابلیت‌های پیشرفته، بینگ جدید را در اختیار تمام کاربران قرار داد

اقتصاد ۱۰۰ - تمامی کاربران اکنون می‌توانند بدون قرار گرفتن در لیست انتظار و تنها با داشتن حساب کاربری مایکروسافت و همچنین مرورگر اج از بینگ استفاده کنند.

مایکروسافت هم‌زمان با انتشار قابلیت‌های پیشرفته، بینگ جدید را در اختیار تمام کاربران قرار داد

به گزارش گروه دانش و فناوری،  تمامی کاربران اکنون می‌توانند بدون قرار گرفتن در لیست انتظار و تنها با داشتن حساب کاربری  مایکروسافت  و همچنین مرورگر اج از  هوش مصنوعی بینگ  استفاده کنند.

 همزمان با قرار گرفتن بینگ در دسترس تمامی کاربران، بروزرسانی جدیدی نیز برای چت‌بات هوش مصنوعی بینگ با ویژگی‌های مطلوبی به آن اضافه شده است. از جمله قابلیت‌هایی که گفته می‌شود در این آپدیت در دسترس کاربران گرفته، دریافت پاسخ‌های تصویری و ویدیویی، رزرو رستوران، مشاهده تاریخچه چت و همچنین ادغام با مایکروسافت اج است. همچنین قرار است قابلیت‌های بیشتری از جمله امکان نمایش محتواهای ویدیویی، تصویر و پشتیبانی از افزونه‌ها به آن اضافه شود.

هوش مصنوعی بینگ هوشمندتر از همیشه در دسترس تمامی کاربران قرار گرفت

مایکروسافت از بروزرسانی بزرگی برای چت‌بات بینگ خبر داد که برخی از این ویژگی‌ها می‌تواند مورد توجه کاربران قرار گیرد. کاربران دیگر نیازی نیست در لیست انتظار قرار بگیرند و می‌توانند با داشتن حساب کاربری مایکروسافت و  مرورگر اج  از بینگ و قابلیت‌های جدید آن استفاده کنند.

به نظر می‌رسد یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های اضافه شده، ویژگی Bing Actions جدید در چت‌بات بینگ و مرورگر اج است. کاربران می‌توانند از بینگ برای تکمیل وظایف و بدون نیاز به پیمایش بین سایت‌ها استفاده کنند. برای مثال اگر در یک نتیجه جستجو رستورانی به کاربر توصیه می‌شود، کاربران می‌توانند زمان رزرو را پیدا کرده و به راحتی و با کمک چت‌بات رستوران رزرو کنند.

بنابراین اگر یک نتیجه جستجو رستورانی را توصیه می‌کند، می‌تواند زمان رزرو را پیدا کند که برای شما مناسب است و به شما کمک می‌کند همه آن را در رابط چت رزرو کنید. همچنین اگر کاربر در مرورگراج در حال جستجوی فیلک است، می‌تواند از  Bing AI  بخواهد که آن فیلم را برای وی پخش کند.

مایکروسافت همچنین در حال گسترش Bing Image Creator یا بخش ایجاد کننده تصاویر به بیش از ۱۰۰ زبان است. در این صورت کاربران می‌توانند به راحتی از چت‌بات بینگ برای ایجاد تصاویر استفاده کنند.

مایکروسافت همچنین ویژگی دیگری که تاریخچه جدید است به این چت‌بات اضافه کرده است که کاربران می‌توانند چت‌های خود را در همه دستگاه‌ها مشاهده کنند. قابلیت‌های جدید به همین جا ختم نمی‌شود و این شرکت روی اضافه کردن قابلیت‌های دیگری نیز کار می‌کند.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما