پیگیری های خبرنگار اقتصاد100 درپی تماس مصرف کنندگان:

نگاهی به قیمت برخی انواع پکیج در بازار تهران + جدول قیمت ها

اقتصاد100- پکیج‌ها دستگاه‌های گرمایشی نسبتا جدیدی هستند که وظیفه تامین آب گرم مصرفی و آب گرم مورد نیاز وسایل گرمایشی خانه مانند رادیاتورها را برعهده دارند. با سرد شدن هوا، برای گرم نگه داشتن خانه می‌توانیم از انواع پکیج‌های موجود در بازار استفاده کرد.

نگاهی به قیمت برخی انواع پکیج در بازار تهران + جدول قیمت ها

به گزارش گروه لوازم خانگی، معمولا برای گرم کردن خانه از انواع بخاری‌های گازی و شومینه استفاده می‌شود که این لوازم به علت مصرف سوخت بالا و سنگین کردن هوای منزل توصیه نمی‌شوند. پکیج‌ها در دو مدل پکیج دیواری و پکیج زمینی و دو نوع مخزن دار و بدون مخزن تولید می‌شوند.

در هفته ای که گذشت، با توجه به بارش های گسترده در سطح کشور و برودت شدید هوا، بالا رفتن قیمت انواع پکیج در بازار خبرساز شد. به طوری که برخی از خریداران در تماس با خبرنگار ما از افزایش 30 تا 40 درصدی قیمت برخی انواع پکیج رادیاتور و کمبود این کالاها در بازار خبر دادند. موضوعی که تولیدکنندگان و اصناف آن را رد کردند.

در این زمینه، «محمدباقر معتمد» رییس اتحادیه تاسیسات و شوفاژ در گفت‌وگویی با بیان اینکه شرایط در بازار پکیج ساختمانی به شرایط عادی بازگشته است، اظهار داشت: به دلیل نوبت بندی در گاز و برق کارخانجات و از سوی دیگر تعطیلات هفته گذشته، تولیدات این محصول اندکی کاهش یافت، اما اکنون شرایط به حالت عادی بازگشته است.

وی افزود: در این مدت تحویل کالای خریداری شده بدون مشکل انجام شده اما پذیرش درخواست خرید با وقفه اندک انجام شده است، به دلیل همین کندی در جریان فروش جو روانی بازار تغییر کرده و برخی اقدام به افزایش قیمت کرده اند.

پیگیری خبرنگار اقتصاد100 از «محمدحسین اسلامیان» نائب رییس اتحادیه لوازم‌خانگی نیز خلاف این ادعا را ثابت کرد و وی گفت: افزایش 40 درصدی یک پکیج 15 میلیون تومانی، به معنای رشد 6 میلیون تومانی قیمت است که چنین چیزی اکنون در بازار وجود ندارد.

این مقام صنفی خاطرنشان‌کرد: اکنون انواع پکیج شرکت‌های لورچ، ایران رادیاتور و بوتان به میزان کافی در بازار موجود است و مشکلی بابت عرضه وجود ندارد.

پکیج1

پکیج2

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما