فعالیت کاسبان مجازی استان تهران آسان ترشد

صدور مجوز کسب و کار مجازی در اتحادیه فناوران رایانه تهران

اقتصاد ١٠٠- وظایف ساماندهی و صدور پروانه کسب کسب وکار مجازی استان تهران به مصوبه هیات عالی نظارت بر اصناف به اتحادیه فناوران رایانه تهران سپرده شد. این اقدام آیا به منزله پایان فعالیت اتحادیه کشوری کسب وکار مجازی است؟

صدور مجوز کسب و کار مجازی در اتحادیه فناوران رایانه تهران

به گزارش خبرنگار گروه کسب و کار،رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: فعالیت اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی در رسته‌های عرضه انواع کالا در فروشگاه‌های مجازی و عرضه انواع خدمات در فروشگاه‌های مجازی متوقف شد. 

محمدرضا فرجی تهرانی ادامه داد: از این پس پروانه کسب این دو رسته توسط اتحادیه فناوران رایانه تهران صادر می‌شود.

بر اساس این گزارش، طبق نامه دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور، دو کد آیسیک ۵۲۱۱۲۳/۱ و ۵۲۱۱۲۴/۱ به ترتیب به رسته‌های «عرضه انواع کالا در فروشگاه‌های مجازی» و «عرضه انواع خدمات در فروشگاه‌های مجازی» اختصاص داده شده‌اند.

در این رابطه رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: به منظور ساماندهی فعالیت واحدهای صنفی فعال در این رسته‌ها، جلوگیری از بروز تخلفات صنفی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان؛ این رسته‌ها تحت پوشش اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران قرار گرفته و فعالیت اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی متوقف شده است‌.

فرجی تهرانی با اشاره به اینکه بلاتکلیفی در زمینه صدور پروانه کسب این دو رسته به پایان رسیده  بیان کرد که این تصمیمِ هیات  عالی نظارت که برای حفظ منافع کسب و کارهای آنلاین به دور از حواشی موجود اتخاذ شده، به کسب و کارهای استان تهران که در طی ماه‌های گذشته به دلیل کشمکش‌های درون‌سازمانیِ اتحادیه موصوف قادر به دریافت مجوز نبودند، امکان می‌دهد تا از امروز با در دست داشتن مدارک مورد نیاز برای دریافت پروانه کسب به اتحادیه فناوران رایانه تهران مراجعه کرده و ذیل قانون نظام صنفی به فعالیت مشروع بپردازند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما