وعده ای که محقق نشد

سامانه نوین اصناف اسیر امضای طلایی شد

اقتصاد ١٠٠- در حالی که قرار بود سامانه نوین اصناف تمام مشکلات متقاضیان پروانه کسب در اصناف را یکجا حل کند و امضای طلابی در اصناف واتحادیه را حذف کند حالا خودش اسیر امضای طلایی شد.

سامانه نوین اصناف اسیر امضای طلایی شد

به گزارش خبرنگار گروه کسب و کار؛ تیمی از جوانان ایران اسلامی با فعالیت شبانه روزی سامانه جدیدی را برای رفع مشکلات اصناف بالا آوردند تا متقاضیان پروانه کسب ظرف ده روز پروانه کسب بگیرند. 

به عنوان خبرنگار تخصصی حوزه اصناف نقدهای زیادی به روش اجرا و تبعات این سامانه دارم اما با این وجود سامانه نوین اصناف را برای مردم واصناف بسیار مفید می بینم. 

طبق وعده وزیر امور اقتصادی و دارائی، قرار بود از ۱۲ بهمن امکان ثبت درخواست مجوزهای صنفی در درگاه ملی مجوزها فراهم شود. *اما تا امروز مجوزهای صنفی معطل درگاه ملی مجوزها مانده‌اند.*

روزانه حدود ۲،۰۰۰ الی ۲،۵۰۰ درخواست جدید دریافت مجوز صنفی در سامانه قدیم اصناف ثبت می‌شود. یعنی از ۱۰ دی ماه که اتصال فنی #سامانه_نوین_اصناف به #درگاه_ملی_مجوزها صورت گرفت، تاکنون بیش از ۷۰،۰۰۰ درخواست متقاضیان می‌بایست در درگاه ملی مجوزها و سپس سامانه نوین اصناف ثبت می‌شد که این تعداد درخواست معطل اعلام آمادگی درگاه مجوزها مانده است. 

متقاضیانی که امیدوارند با حل مسائل استعلامی و فرایندی، در زمانی کوتاه #جواز_کسب خود را دریافت نمایند.

*سئوال*

کدام نهاد قرار است بر عملکرد فنی، پاسخگویی و تاخیرهای درگاه ملی مجوزها رسیدگی نماید؟!

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما