نوآوری در چالش دولت و مجلس: دولت لایحه را تحویل بدهد بررسی کنیم !

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تاکید نمایندگان در جلسه غیرعلنی مجلس امروز - سه شنبه - برای اعلام وصول لایحه بودجه ۱۴۰۲ از سوی هیات رئیسه خبر داد.

نوآوری در چالش دولت و مجلس: دولت لایحه را تحویل بدهد بررسی کنیم !

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی اقتصاد 100، یکی از اعضای شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایران در مورد جزئیات جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این جلسه قالیباف رئیس مجلس توجیهات و دلایلی را در مورد علت اعلام وصول نشدن لایحه بودجه مطرح کرد اما بحث نیمه کاره ماند و مقرر شد در ابتدای جلسه علنی (فردا) نیز بار دیگر موضوع بررسی شود.

این نماینده مجلس که می خواست نامش ذکر نشود، تاکید کرد: اکثریت نمایندگان مجلس معتقدند بودجه باید به سرعت تعیین تکلیف شود و تاکید دارند که بودجه سال ۱۴۰۲ باید تا پایان امسال به صورت کامل تصویب و ابلاغ شده باشد.

وی اظهار داشت: دولت تاکنون احکام و تبصره های لایحه بودجه سال آینده را به مجلس داده است و اگر ردیف ها و جداول بودجه را نیز ارائه دهد، به گفته قالیباف بررسی لایحه بودجه همین فردا در دستور کار صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: در صورتی که دولت نواقص لایحه بودجه را برطرف کند با فشار و اصراری که از سوی نمایندگان مجلس وجود دارد، هیئت رئیسه ناچار به اعلام وصول لایحه بودجه خواهد بود.

انتهای پیام

منبع : ایرنا

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره اینکه طلا و سکه در هفته آینده چه قیمت‌هایی را تجربه…

اخبار سلامت

سینما در سینما