کشف قیمت محصول جدید ایران خودرو / زمان عرضه مشخص شد؟

اقتصاد 100 - عرضه ریرا به‌ عنوان اولین کراس‌اوور ایرانی از اوایل نیم‌سال دوم ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد. همچنین گمانه‌زنی‌ها درباره قیمت این خودرو از حالا آغاز شده است.

 کشف قیمت محصول جدید ایران خودرو / زمان عرضه مشخص شد؟

ریرا، خودرویی که برای اولین بار در تیرماه 1401 رونمایی شد، اولین کراس اوور ایران‌ خودروست که طبق برنامه‌ریزی باید در فصل جاری به مرحله تولید انبوه برسد.

حال برخی از رسانه‌ها گزارش داده‌اند فرایند عرضه این خودرو از خردادماه با قیمت کمتر از یک میلیارد تومان آغاز می‌شود. اما عرضه ریرا چه زمانی خواهد بود؟ 

زمان عرضه ریرا

پیگیری‌هایحاکی از آن است که زمان عرضه ریرا هفته آینده از طرف ایران خودرو اطلاع‌رسانی می‌شود؛ اما طبق اعلام قبلی این شرکت، پیش‌فروش این محصول از بهار 1403 آغاز خواهد شد. پس از آن در اوایل نیم‌سال دوم 1403 این محصول وارد بازار و تحویل مشتریان می‌شود. اما کارشناسان به عرضه این محصول ایران‌ خودرو در سال 1403 چندان خوش‌بین نیستند، هرچند طبق شنیده‌ها قرار بر این بود که این خودرو تا پایان خرداد 1403 وارد بازار شود.

همچنین با توجه به پیگیری‌های انجام‌شده قیمت ریرا فعلاً هنوز نهایی نشده و اینکه زیر یک میلیارد یا بیشتر از آن باشد مشخص نیست.

مشخصات ریرا

ریرا اولین کراس‌اورو ایران‌ خودرو با دو پلتفرم بنزینی و برقی که از نظر فنی و امکانات رفاهی در سطح قابل توجهی قرار دارد دارای مشخصات زیر است.

ریرا

مشخصات فنی مناسب شامل موتور توربوشارژ، گیربکس اتوماتیک ۶سرعته و شتاب قابل‌ قبول، از جمله مزایای فنی ریرا هستند.

از نظر مشخصات ظاهری، به‌روز، جذاب و قابل‌قبول است و می‌تواند نظر مشتریان را به خود جلب کند.

منبع:تجارت نیوز

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما رای "منفی" کدام کاندیدای ریاست جمهوری بیشتر است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما