ریزش 12 هزار واحدی شاخص بورس / رخوت بهاری در بازار سهام

اقتصاد ۱۰۰- پایان بورس امروز در حالی رقم خورد که بازار سهام باز هم سرخ‌پوش بود و تحرک چندانی در معاملات به چشم نمی‌خورد. به نظر می‌رسد بازار سهام در رخوت بهاری گیر افتاده و توان برخاستن ندارد. برخی کارشناسان معتقدند تعطیلات پیاپی بازار در کنار سیاست‌های انقباضی دولت، رمق سرمایه‌گذاری در این بازار را گرفته است.

ریزش 12 هزار واحدی شاخص بورس / رخوت بهاری در بازار سهام

پایان بورس امروز با ریزش دسته‌جمعی شاخص‌های سهام ی همراه بود. حجم و ارزش معاملات خرد سهام و حق تقدم هم در کف ماند و اغلب سهام بزرگ بازار منفی شدند. امروز 74 درصد از سهم‌های بازار منفی بودند. در پایان معاملات نیز ارزش صفوف خرید و فروش با هم برابر شد اما ارزش مجموع آنها به 600 میلیارد تومان هم نرسید!

پایان 19 اردیبهشت

عملکرد شاخص‌ها

شاخص کل بورس امروز با ریزش 12 هزار و 328 واحدی در پله دو میلیون و 219 هزار و 94 واحد قرار گرفت و افت 0.55 درصدی را ثبت کرد.

شاخص هم‌وزن هم امروز عقبگرد جدی داشت و با افت سه هزار و 393 واحدی، معادل 0.46 درصد کاهش یافت و در پله 737 هزار و 949 واحد قرار گرفت.

حجم و ارزش معاملات خرد

حجم معاملات خرد سهام و حق تقدم امروز 6.7 میلیارد برگه سهم بود و ارزش معاملات خرد نیز به سه هزار و 24 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز گذشته رشد کرده اما همچنان ناامیدکننده است.

ورود و خروج پول حقیقی

تراز پول حقیقی در سهام خرد امروز هم منفی بود و 49 میلیارد تومان پول از بازار خارج شد. تا این لحظه 190 میلیارد تومان پول حقیقی وارد صندوق‌های درآمد ثابت شده است.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما