قدیمی ترین امضا بیت کوین

در پاسخ به سئوال "چه کسی قدیمی ترین بیت کوین استخراج شده را داشته است؟" یک عضو ناشناس امضایی را به اشتراک گذاشت که مربوط به ژانویه 2009 بود، درست یک هفته پس از به وجود آمدن بیت کوین.

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد 100-انجمن‌های آنلاین جدایی‌ناپذیر داستان منشأ بیت‌کوین هستند، جایی که ساتوشی ناکاموتو و همکاران وی برای بحث و گفت و گو و ایجاد یک سیستم مالی مخرب از ابتدا با یکدیگر همکاری کردند. براین اساس یکی از قدیمی ترین انجمن های بیت کوین - bitcointalk.org - هنوز بحث های تاریخی پیرامون ایجاد بیت کوین را حفظ می کند.

این در حالی بوده که یکی از اعضای کنجکاو انجمن bitcointalk.org اخیراً به دنبال شناسایی استخراج کنندگان بیت کوین از روزهای اولیه بود. در کمال تعجب، یکی از اعضای ناشناس امضایی را به اشتراک گذاشت که مربوط به ژانویه 2009 بود، درست یک هفته پس از به وجود آمدن بیت کوین.

قدیمی ترین امضای شناخته شده بیت کوین

پس از تایید مشروعیت "قدیمی ترین امضایی" که تا به امروز پیدا شده است، یکی دیگر از اعضا را مورد بازجویی قرار داد. علاوه بر این راز، امضا توسط یک حساب کاربری جدید در تاریخ 26 نوامبر 2022 با نام مستعار OneSignature پست شد.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما