اختصاصی اقتصاد 100/عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها

دولت رئیسی در مورد واردات خودرو فقط وعده داد/ حالا هم فقط ماشین چینی وارد می شود

اقتصاد 100-عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اعلام کرد که به دلیل اجرایی نشدن قانون واردات خودرو و عدم ابلاغ آیین نامه ورود خودروهای کار کرده سوال از رئیس جمهور را ثبت کرده است.

دولت رئیسی در مورد واردات خودرو فقط وعده داد/ حالا هم فقط ماشین چینی وارد می شود

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه اسفند ماه 1402مهلت 3 ماهه مجلس به وزیر صمت در مورد واردات خودرو تمام می شود افزود:در قصه واردات خودرو فقط وعده و وعید داده شده است.

وی تصریح کرد:به دلیل آنچیزی که قرار بود انجام پذیرد، سوال از رئیس جمهور را در مجلس ثبت کردم که یکی از محورها، عدم واردات خودرو و عدم ابلاغ آیین نامه ورود خودروهای کار کرده به کشور است.  

وی در مورد ودیعه گذاری مردم برای خرید خودرو خارجی نیز گفت: الان کم کم ،خودروهایی که اکثرا چینی است وارد می شود اما این نحوه واردات ضعیف و بی اثر است و اثرات منفی بر بازار دارد ویکی از دلایل افزایش قیمت خودرو همین است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور در خصوص واردات خودروهای دست دوم به کشور گفت:حدود هفت تا هشت ماه از تصویب قانون واردات خودروهای دست دوم گذشته و سه ماه است که در هیات دولت تصویب شد ولی ابلاغ نشده است لذا تمام تلاشمان این است که مجبورشان کنیم که اینکار را انجام دهند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما