خشکشویی هر متر پرده در آستانه نوروز چقدر قیمت دارد؟

در ایام خانه‌تکانی شستشویی پرده‌ها کار پرطرفداری است و بسیاری از خانوارها پتو، پرده و لحاف‌ها را برای شستشو به خشکشویی‌ها می‌سپارند.

خشکشویی هر متر پرده در آستانه نوروز چقدر قیمت دارد؟

 به گزارش اقتصاد 100، قیمت اعلامی از سوی خشکشویی‌ها توافقی بوده و مراجعان باید پیش از تحویل اقلام نوع شستشو را تعیین کنند.

 جنس پارچه، خدمات مورد نیاز از جمله لکه‌بری و ... بهای این خدمت را تعیین می‌کند. پرس‌وجوی خبرنگار اقتصاد 100 از بازار خشکشویی‌ها نشان می‎دهد متوسط هزینه شستشوی یک پرده ساده تور یا گیپور از متری 32 هزار تومان آغاز می‌شود  قیمت شستشوی ساده و اتوی پرده تافته نیز از 42 هزار تومان در اغلب خشکشویی‌ها تعیین شده و بنا بر درخواست نوع شستشو این رقم افزایش خواهد یافت. بهای هر خشکشویی و اتوشویی هر تخته والان کتان یا ابریشم یا مخمل نیز 170 هزار تومان، به صوت حداقلی هست.

 سایر والان ها نیز هر تخته 150 هزار تومان هزینه خشکشویی و اتوشویی دارند. هزینه شستشوی پتوی یک نفره نیز بسته به ضخامت و جنس پتو از هفتاد تا دویست هزار تومان متغیر است .

بر اساس این گزارش قیمت‌های اعلامی خشکشویی‌ها در سطح شهر بازه قیمتی متفاوتی دارد اما اغلب خشکشویی‌‌ها متفق‌القول اعلام می‌کنند که ارجاع البسه به آنها به ندرت صوت می‌گیرد و بیشترین شمار البسه‌های ارجاعی را کت و شلوار و در مواردی لباس مجلسی زنانه تشکیل می‌دهد.

 با این حال بیشترین شمار سفارس به پرده، روفرشی و پتو اختصاص دارد.

هزینه خشکشویی و اتوشویی هر متر مربع روفرشی بسته به جنس و نوع از هفتاد هزار تومان شروع می‌شود. به این ترتیب شستشوی یک روفرشی شش متری هزینه‌ای حدود نیم میلیون تومان در بردارد.   

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما