یکی از مهره های اصلی مبارزه با قاچاق راهی بیمارستان شد / حمله به معاون وزیر با آجر

ضارب یا ضاربین محمد مهدی برادران معاون فاطمی امین وزیر صمت او را با آجر مورد حمله قرارداده بودند.

یکی از مهره های اصلی مبارزه با قاچاق راهی بیمارستان شد / حمله به معاون وزیر با آجر

به گرازش اقتصاد 100، محمد مهدی برادران معاون فاطمی امین وزیر صمت که یکی از مهره های اصلی وزارت صمت در مقابله با قاچاق کالا محسوب می شود و طی دروه فعالیتش در این وزارت خانه به عنوان معاون صنایع عمومی بیشترین همراهی را با موضوع قاچاق به خصوص قاچاق لوازم خانگی و پوشاک داشته است.

به گزارش خبرنگار ما، سوء قصد به وی سه شنبه شب رخ داده است، ضارب یا ضاربین وی را در مقابل خانه اش در تهران مورد حمله قرار داده اند، این حمله نه با سلاح گرم یا سرد بلکه با آجر و ضربات متعدد صورت گرفته است، پس از متواری شدند فرد یا افرادی که به محمد مهدی برادران حلمه کرده اند، پیکر بیهوش وی پیدا و به بیمارستان منتقل شده است.

در بیمارستان به دلیل شدت جراحات به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده و امروز پنج شنبه با تثبیت علائم حیاتی و هوشیاری پایدار، محمد مهدی برادران به بخش منتقل شد.

به گفته منابع آگاه شرایط وی رو به بهبود است ولی هیچ اظهار نظر رسمی در مورد انگیزه این سوء قصد منتشر نشده است و ارتباط این حادثه با موضع فعالیت ها و تلاش مستمر وی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا در حد گمانه زنی است.

لازم به ذکر است که در ابتدای امسال یکی از اقداماتی که وی برای به ثمر رسیدنش تلاش فراوان کرده بود تکمیل فرایند شناسه دار شدن محصولات لوازم خانگی در بازارهای کشور بود تا از این طریق امکان مبادله و عرضه کالاهای قاچاق در مبادی فروش به حداقل ممکن برسد.

لازم به ذکر است که بر آوردهای صورت گرفته میزان قاچاق لوازم خانگی را سالانه تا 1.7 میلیارد دلار برآورد می کنند و ذی نفعان این بازار عظیم به طور حتم تمایلی به محدود شدن آن ندارند.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره اینکه طلا و سکه در هفته آینده چه قیمت‌هایی را تجربه…

اخبار سلامت

سینما در سینما