اختصاصی اقتصاد100/عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خبرداد

اعلام مانع اصلی صدور پروانه های کسب / مقصر کیست؟

اقتصاد 100-عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد که فرآیند اکترونیکی شدن صدور مجوزهای کسب کار نتوانسته مشکلات مردم را حل کند.

اعلام مانع  اصلی صدور پروانه های کسب / مقصر کیست؟

محمد علی پور نماینده ماکو در خصوص مشکلات پیش روی اجرای قانون تسهیل مجوز کسب وکار به اقتصاد 100 گفت: بنظر می رسد اطلاع رسانی دقیقی صورت نگرفته،‌و درخواست ها برای ایجاد کسب و کار روند طولانی خود را طی می کند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و اطلاع رسانی نقش مهمی دارد افزود:مجموعه های مسئول باید اطلاع رسانی و آموزش خود را از طریق رسانه های عمومی مانند صدا وسیما داشته باشند تا چگونه از سامانه ها استفاده و درخواست ها مطرح شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درخصوص مشکلات زیر ساختی ازجمله قطع سامانه ها که منجر به طولانی شدن روند کار می شود گفت:‌ در مسیر و روند کار برخی از متقاضیان دچار مشکل می شوند و‌کسی پاسخگو نیست در اینکه هنوز چنین فرهنگی جا نیفتاده نیازمند اقدامات موثر است.

نمایده ماکو در مجلس یازدهم افزود:‌در حال حاضر دنیا به سمت الکترونیکی  شدن در حرکت است اما این مورد در کشور ما هنوز ،‌جای کار دارد و  باید اطلاع رسانی شود. در حوزه انتخابیه بنده هم ‌مشکلات هم چنان سرجای خود باقی است .

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

موافق افزایش کف «معافیت مالیاتی» به جای افزایش درصد حقوق هستید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما