اختصاصی اقتصاد 100 / عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها

دولت چشمهایش را باز کند / قیمت ها خیابان به خیابان فرق می کند!

اقتصاد 100 - عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی با انتقاد از عملکرد تیم اقتصادی دولت در کنترل قیمت کالاها خواستار تشکیل قرارگاه های نظارتی با ریاست استانداران شد.

دولت چشمهایش را باز کند / قیمت ها خیابان به خیابان فرق می کند!

رسول فرخی میکال نماینده مردم لاهیجان وسیاهکل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با اقتصاد 100 با اشاره به اینکه تذکرات جدی از طرف مجلس به دولت در خصوص مشکلات معیشتی مردم داده شده گفت: اقلام دربازار هر روز افزایش می یابد و این افزایش به گونه ای است که تفاوت قیمت  یک کالا از یک برند از این خیابان با خیابان دیگر فرق دارد.

وی افزود:در صحن مجلس درخواست کردم که یک قرارگاه نظارتی با ریاست استانداران تشکیل شود چون نظارت فعلی پاسخگو نیست و نمی تواند قیمت ها در جامعه را کنترل کند.مردم باید عملا ببینند که دولت دنبال حل مشکلات است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها تصریح کرد: نیاز اساسی کشور این است  که اقلام اساسی از هر طریق حتی کالا برگ الکترونیک که ساز کار آن از سوی مجلس مشخص شده سریعتر اجرایی شود تا نیاز مردم و قشر متوسط مهیا شود.

نماینده لاهیجان با اشاره به اینکه شرایط سخت است و باید به مردم کمک شود گفت:مجلس زمانی با تصویب جراحی اقتصادی  موافقت کرد که قرار بود قیمت ها مطابق ارز ترجیحی حفظ شود، اگر دولت این مصوبه مجلس را مطابق نظر نمایندگان انجام می داد  امروز تا این اندازه افزایش قیمت نداشتیم.

وی تاکید کرد:‌امروز دولت باید در مسیری که مجلس ریل گذاری کرده حرکت کند و تیم اقتصادی با حضور درمیان مردم  واقعیت های جامعه را درک وسپس سیاست گذاری نمایند.چون سیاست های اجرایی بدون در نظر گرفتن واقعیات جامعه به جایی نخواهد رسید.

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

موافق افزایش کف «معافیت مالیاتی» به جای افزایش درصد حقوق هستید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما