کاشی پارس
کاشی پارس
  • «همگان پارس را می شناسند»

    شرکت کاشی پارس (سهامی عام) در سال 1352در زمینی به مساحت 52000 متر مربع آغاز به کار نمود و امروز با ظرفیت تولید 6.7 میلیون متر مربع، علاوه بر تولید محصولات دیواری دو پخت و محصولات تک پخت پرسلانی مات و پولیش، امکان تولید محصولات با ابعاد بزرگ 200×100 و 120×120 را دارا می باشد. در حال حاضر محصولات شرکت کاشی پارس در قالب 8 نام تجاری مجزا با سبد متنوعی از محصولات منحصربفرد و زیبا راهی بازارهای مختلف داخلی و صادراتی می گردد. توجه مستمر به کیفیت، خرید مواد اولیه مرغوب و استفاده از نیروهای متخصص جوان و پویا در کلیه واحدها، منجر به عرضه محصولات ارزشمند و مورد نیاز بازارهای داخلی و صادراتی گردیده است. مسئولیت پذیری اجتماعی و در نظر گرفتن مسائل محیط زیست، منجر به آن گردیده است که این شرکت فعالانه در جهت توسعه پایدار ایفای نقش نماید.

    ماموریت

    خلق نوآورانه انواع محصولات لوکس کیفی و مدیریت هوشمند کانال های توزیع با استفاده از فن آوری های نوین و سرمایه انسانی توانمند با رعایت الزامات زیست محیطی جهت دستیابی به ارزش پایدار برای ذینفعان

    چشم انداز

    سرآمدی در کیفیت و طراحی نوآورانه محصولات لوکس متنوع به عنوان برند پیشتاز صنعت کاشی و سرامیک در منطقه منا و کشورهای مستقل مشترک المنافع

    کیفیت

    کیفیت سنگ بنا و اساس هر فعالیت در شرکت کاشی پارس به شمار می رود. ما بر این باور هستیم که کیفیت محصولات ما زمینه توسعه روابط مبتنی بر اعتماد متقابل با مشتریان را فراهم ساخته و مبنایی بر رشد مداوم ما ایجاد می نماید. در شرکت کاشی پارس، برای ما، کیفیت چیزی فراتر از کارکرد متداول محصول است. برای ما کیفیت مفهوم چند بعدی است: کیفیت محصول، کیفیت فرآیند و کیفیت خدمات. بنابراین، کیفیت هرجنبه مرتبط با محصول ماست که رضایت و خشنودی مشتریان ما را به ارمغان می آورد. از این رو، کیفیت از لحظه مشاهده محصول توسط مشتری، تا پشتیبانی ارائه شده توسط کارکنان فروش و تجربه پس از خرید را شامل می شود. ما کیفیت فراتر از انتظارات و نیاز مشتریان خود را تضمین می نماییم.