پارس الکتریک
پارس الکتریک
  • پارس الکتریک کارخانه تولیدکننده لوازم صوتی و تصویری ایرانی است که در جاده مخصوص کرج بزرگراه شهید لشگری قراردارد.

    شرکت کارخانجات پارس الکتریک (در قالب شرکت با مسئولیت محدود) در اسفند ماه ۱۳۴۱  به دست محمدتقی برخوردار با سرمایه پنج میلیون ریال به ثبت رسید. این شرکت در تاریخ ۱۳۴۶/۱۲/۲۲ از مسئولیت محدود به شرکت سهامی خاص، سپس درآبان ماه ۱۳۵۴ به سهامی عام تبدیل و طی همان سال نزد سازمان بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شده است
    پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در اجرای بند (ب) قانون حفاظت از صنایع کشور مصوب تیر ماه سال ۱۳۵۸ شورای انقلاب اسلامی، تحت پوشش سازمان صنایع ملی ایران قرار گرفت.
    در سال ۱۳۷۱ براساس اجرای سیاست واگذاری شرکتهای تحت پوشش سازمانهای دولتی به بخش های غیر دولتی، شرکت کارخانجات پارس الکتریک نیز از زمره شرکتهای تابعه سازمان وزارت صنایع ملی ایران خارج گردید و زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی قرار گرفت.
    ماموریت شرکت کارخانجات پارس الکتریک ارائه محصولات و خدمات با کیفیت و تکیه بر فناوری روز و نوآوری مستمر همراه با بکارگیری سرمایه های انسانی متخصص در جهت جلب وفاداری مشتریان و جلب رضایت پایدار سهامداران است. دیگر مامورت مهم ما در این مجموعه ایفای نقش محوری در توسعه صنعتی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران است.

    چشم انداز شرکت کارخانجات پارس الکتریک خلاقیت، نوآوری، کارآفرینی، ارائه محصولات و خدمات متمایز همراه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و تبدیل شدن به برند برتر ایران است. پیشتازی در صنعت الکترونیک کشور همراه با افزایش سهم تولید به عنوان سازمانی سرآمد در تولید کیفی و اقتصادی و حضور مداوم در بازار جهانی از دیگرچم انداز های شرکت کارخانجات پارس الکتریک محسوب می‌شود.