مرگ و زندگی بین قرمز و آبی های ایران / بُکُش تا زنده بمانی !!

اقتصاد 100 - این جنگ ناعادلانه می تواند همه چیز را در فوتبال ایران تغییر دهد.

مرگ و زندگی بین قرمز و آبی های ایران / بُکُش تا زنده بمانی !!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، در روز پایانی هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان در ورزشکاه آزادی به دیدار هم می‌روند.

تیم فوتبال استقلال برای رسیدن به صدر نیاز به پیروزی در این بازی دارد و تیم فولال خوزستان با ۲ امتیاز این بازی می‌تواند امید‌های بقا در لیگ برتر را زنده نگه دارد.
 
استقلال در دیدار رفت مقابل تیم فولاد متوقف شد و ۲ امتیاز از دست داد، اما در بازی روز دوشنبه پای صدرنشینی و شاید قهرمانی در لیگ برتر درمیان است و فرصت امتیاز دادن به فولاد شاید منجر به قهرمانی پرسپولیس شود.
 
رقیب استقلال در بازی روز گذشته ۲ بر صفر هوادار را شکست داد و با ۲ امتیاز اختلاف نسبت به آبی‌ها در صدر قرار گرفته است و استقلال فقط در صورت پیروزی می‌تواند دوباره به صدر برگردد.
 
بازی تیم‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان روز دوشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می‌شود.
 
تیم فولاد خوزستان در رده پانزدهم جدول نامزد سقوط است و تیم‌های بالاتر یعنی نساجی و استقلال خوزستان دیگر تیم‌های هم امتیاز به فولاد هستند که برای بقا در دیدار‌های پایانی لیگ به میدان می‌روند در این جمع تیم پیکان ۲۵ امتیازی نیز شرایط خوبی ندارد و از حاشیه امنیت برخوردار نیست.
 
در دیگر دیدار‌های روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ استقلال خوزستان در خانه میزبان تیم نساجی است و این بازی برای هر دو تیم اهمیت بالایی دارد چرا که هر دو تیم با امتیاز برابر نامزد سقوط به لیگ دسته اول هستند.
 
تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در اهواز میزبان تیم نساجی قائمشهر است.
 
تیم‌های ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در فولاد شهر به دیدار هم می‌روند و این بازی از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه آغاز می‌شود.
 
ربیعی سرمربی ذوب آهن امیدوار است در این بازی خانگی بتواند ۳ امتیاز را بدست بیاورد و تیمش را به نیمه اول جدول رده بندی برساند و از سوی دیگر تیم پیکان می‌تواند با ۳ امتیاز این بازی کمی از جمع قعر نشینان جدا شود.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما