اختصاصی اقتصاد 100/نماینده مجلس دوازدهم

نامزدهای ریاست جمهوری در زمان تبلیغات، مشکلات را می گویند؛ بعدش هم اقدامی نمی کنند

اقتصاد 100-نماینده زنجان در مجلس دوازدهم گفت:نامزدهای انتخابات ،برای رای آوری بدون تعارف، مشکلات و گیر و گورها را می گویند اما بعد از رسیدن به پست ریاست جمهوری، هیچ اقدامی برای حل ریشه ای مشکلات صورت نمی دهند.

نامزدهای ریاست جمهوری  در زمان تبلیغات، مشکلات را می گویند؛ بعدش هم اقدامی نمی کنند

مصطفی طاهری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم افزود:در جریان مناظرات انتخاباتی شاهدیم مشکلات کشور و راهکارها از سوی نامزدها بیان می شود، و انتظار داریم  بعد از انتخابات جهشی درکشور رخ دهد اما این انتظار برآورده نمی شود.

وی تصریح کرد:حل مشکلات و مسایل ریشه ای دیده نمی شود و تنها به شاخ و برگ ها پرداخته می شود، لذا تا زمانی که علاج ها ریشه ای نباشد شاهد رشد شاخه های دیگر مشکلات خواهیم بود.

نماینده زنجان درمجلس دوازدهم درخصوص سیاست های توسعه ای نامزدها ،برنامه ها و راهکارها تصریح کرد:از رئیس جمهور آینده نمی خواهیم شعار بدهد ، شق القمر کند ویا برنامه بدهد بلکه تنها چیزی که می خواهیم عمل به برنامه ها و چشم اندازهای مشخص شده برای کشور است چون در مورد آنها فکر و کار شده است.

طاهری تاکید کرد: برنامه های مدون و مصوب کشور، اهداف ، اعداد و ارقام و جداول را بطور واقع بینانه درنظر گرفته لذا انتظار می رود برنامه هفتم توسعه کشور که بر مبنای واقعیت های موجود کشور  در مورد ناترازی انرژی ، صنعت ،معدن ،فرهنگ،آموزش و امنیت نوشته شده اجرایی شود.  

وی افزود: اگر برنامه هفتم توسعه تا 80 درصد اجرایی شود قطعا مردم طعم شیرین جهش اقتصادی را خواهند چشید.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما