با این تکنیک ها زیورآلات تان را نگهداری کنید

طلا و جواهر اقتصاد 100: محل مناسب برای نگهداری از زیورآلات را در اولویت قرار دهید.

با این تکنیک ها زیورآلات تان را نگهداری کنید

جذابیت زیورآلات باعث شده که مردم با وجود تعداد بالای زیورآلاتی که دارند باز هم سراغ خرید انواع جدید آن بروند. دنیای زیورآلات آنقدر جذاب و بی‌انتها است که هیچ وقت از خریدن آن‌ها سیر نمی‌شود. علاقه به زیورآلات در بین اقشار مختلف در رده سنی‌های مختلف دیده می‌شود. علاوه بر ست کردن زیورآلات، باید به فکر محل مناسب برای نگهداری زیورآلات نیز باشید. برای جلوگیری از در هم ریختگی زیورآلات و نامرتب شدن آن‌ها حتما به فکر محلی برای نگهداری از آن‌ها باشید.

هر قطعه از جواهراتتان را جدا از دیگری قرار دهید تا احتمال آسب به آن‌ها را تا حد ممکن کاهش دهید. خصوصا اگر در ساخت زیورآلات شما از الماس استفاده شده توجه کنید که تماس این مدل زیورآلات با هم سبب آسیب رساندن به یکدیگر و خراش افتادن آن‌ها می‌شود. با استفاده از جعبه‌های نگهدارنده زیورآلات که پارتیشن‌بندی شده می‌توانید از زیورآلات خود به خوبی نگهداری کنید.

نگهداری درخت مخصوصی؛ محل مناسب برای نگهداری زیورآلات

درخت مخصوص زیورآلات بهترین گزینه برای جدا ازهم و مرتب نگهداشتن و مرتب بودن زیورآلات شماست. در هنگام خرید درخت زیورآلات توجه کنید که ارتفاع آن با زیورآلات تان متناسب باشد همچنین باید توجه کنید تا جنس این درخت به گونه‌ای باشد تا باعث زنگ‌زدگی و آسیب به زیورآلات شما نشود.

از مانکن (استند) استفاده کنید

اگر در کلکسیون زیورآلات خود گردنبند و گوشواره ‌های مطابق مد و فشن دارید که نگهداری از آن‌ها در جعبه امکان پذیر نیست، پیشنهاد ما به شما استفاده از استند است. اما به این نکته توجه کنید ک برای اینکار باید فضای زیادی برای نگهداری نیز دارید.

نگهداری از زیورآلات با مروارید؛ محل مناسب برای نگهداری زیورآلات

اگر در زیورآلات شما از مروارید استفاده شده بدانید، نباید این زیورآلات در کنار پلاستیک یا جعبه‌های پلاستیکی قرار گیرند. زیرا مجاورت پلاستیک و مروارید موجب فساد آن می‌شود. بهترین گزینه برای نگهداری از زیورآلات مرواریدی، نگهداری در جعبه‌های چوبی است. این جعبه‌ها را می‌توانید از فروشگاه‌های فروش زیورآلات و یا کادو فروشی‌ها خریداری کنید.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما