کدام رنگ ساعت، متناسب با پوست شما است؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: یکی از نکاتی که در خرید ساعت زنانه باید به آن توجه کنید این است که، ساعتی را بایستی انتخاب کرد که با پوست شما هم خوانی داشته باشد.

کدام رنگ ساعت، متناسب با پوست شما است؟

تعیین ساعت مچی معمولا به علایق و سلیقه شما بستگی دارد ولی بهتر است بدانید که، انتخاب ساعت هماهنگ با رنگ پوست شما میتواند در جذابیت تیپ و استایل شما بسیار تاثیر گذار باشد.

  رنگ پوست در مجموع، بین یکی از این دو گروه سرد و گرم  واقع شده است. با دیدن رنگ رگ های دست خود میتوانید به راحتی تشخیص دهید که چه ساعتی برای شما مناسب است.

رنگ سرد پوست با رگ های آبی معلوم می شود. چنانچه رنگ پوست شما سرد است امکان دارد سایه صورتی مایل به قرمز رنگ داشته باشد. از سوی دیگر رنگ های گرم به وسیله رگ های سبز معلوم می شوند . اشخاصی که این رنگ پوست را دارند، زمانی که آینه را نگاه می کنند امکان دارد سایه زرد رنگ ببینند.

اکنون که از شیوه بازشناسی رنگ پوست مطلع شدید بایستی بدانید که کدام رنگ قاب و بند و جنس ساعت برای شما مطلوب تر است. بانوانی که رنگ پوست سردی دارند، استفاده از ساعت مچی با قاب استیل نقره ای، طلایی و سفید برایشان مناسب تر است و در مقابل، بانوانی که رنگ پوست گرمی دارند، ساعت مچی با قاب طلایی یا رزگلد می تواند بهترین انتخاب برای آنها باشد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما