این 7 سلبریتی مشهور جهان شیفته و دلباخته این برند خاص هستند + اسامی

طلا و جواهر اقتصاد 100: چوپارد مترادف جواهرات خاص و پر زرق و برق می‌باشد. برند چوپارد توانسته با تولید انواع جواهرات در طی ۱۶۰ سال فعالیتش، خود را به عنوان یکی از برترین برندهای فعال در این حوزه معرفی کند.

این 7 سلبریتی مشهور جهان شیفته و دلباخته این برند خاص هستند + اسامی

این برند توانسته با تولید ساعت‌هایی با سبک خاص و کیفیت ساخت بسیار بالا به شهرت جهانی دست پیدا کند. برند چوپارد در سال ۱۸۶۰ میلادی در شهر سونویلیر واقع در سوئیس بنا نهاده شد و تا به امروز به عنوان یکی از موفق‌ترین برندهای فعال در حوزه طلا و جواهرات شناخته می‌شود.

برند چوپارد

تاریخچه برند چوپارد

لوئیس اولیسه چوپارد در سال ۱۸۳۶ در روستای کوچکی در قلب سوئیس و در خانواده‌ای کشاورز به دنیا آمد. او از همان ابتدا به شغل خانوادگی که داشتند علاقه‌مند نبود و به دنبال علاقه و استعداد خود رفت. لوئیس صنعتگری توانمند بود و به ساعت سازی علاقه خاصی داشت. او از نوجوانی وارد این کار شد و توانست به سرعت پیشرفت کند و در سن ۲۴ سالگی نام خود را به عنوان یک ساعت ساز مجرب در سوئیس و دنیا به ثبت برساند.

بنیانگذار شوپارد

او در قرن ۱۹ توانست میلادی ساعت‌هایی با کیفیت بالا، دقت مثال زدنی و قابلیت اطمینان بالا خلق کند. همین ویژگی‌ها بود که باعث شد ساعت‌های چوپارد پا به دربار تزار نیکولاس دوم روسیه نیز بگذارد.

تاریخچه تاسیس برند چوپارد که به اسم شوپارد نیز شناخته می‌شود، به سال ۱۸۶۰ برمی‌گردد. نقطه عطف اولیه چوپارد که باعث مشهور شدن این برند شد، به زمان شروع همکاری او به عنوان ارائه کننده رسمی ساعت برای Tir Fédéral و راه آهمن سوئیس برمی‌گردد. این دو سفارش به اعتبار این برند نوپا در سال‌ها بسیار کمک کرد و باعث شد که برند چوپارد به عنوان یکی از بهترین ساعت سازها انتخاب شود.

لوئیس اولیسه شوپارد در سال ۱۹۱۵ درگذشت و پس از او مدیریت برند به دست پسرش پل لوئیس و نوه او پل آندره درآمد. در سال ۱۹۲۱ شرکت به شهر Chaux-de-Fonds انتقال پیدا کرد و سپس در سال ۱۹۳۷ به شهر ژنو نقل مکان کردند. در آن زمان این شرکت ۱۵۰ کارمند داشت.

دلیل نقل مکان این بود که برای دریافت گواهینامه مهر ژنو، ساعت‌های برند چوپارد باید واقعا در شهر ژنو تولید می‌شدند. بعد از آن پل آندره مدیریت شرکت را از سال ۱۹۴۳ به عهده گرفت.

پل آندره شوپارد کسب و کار خانوادگی‌شان را در سال ۱۹۶۳ به ساعت ساز-طلا ساز آلمانی به اسم کارل شوفله سوم فروخت. با مدیریت جدید و از سال ۱۹۷۶ این برند شروع به تولید ساعت‌های معروف خود که دارای یک قطعه الماس شناور آزاد در پشت قطعه شیشه‌ای از جنس یاقوت کبود، کرد. از دهه ۸۰ میلادی نیز این برند دست به تولید ساعت‌های اسپورت مردانه و جواهرات الماس زنانه زد.

برند چوپارد

کارل شولفه و همسر او کاترین همچنان نقش فعالی در این برند دارند، اما از سال ۲۰۰۱ فرزندان آن‌ها به اسم کارل فردریش و کاترین به صورت مشترک ریاست این برند را بر عهده دارند. این برند از سال ۱۹۹۸ در تزئین فرش قرمز جشنواره کن حاضر بوده است و هر سال کاترین در این جشنواره شرکت می‌کند.

زمانی که برند شوپارد در سال ۲۰۱۰ به ۱۵۰ سالگی خود رسید، فروش تخمینی آن‌ها به ۵۵۰ میلیون یورو رسیده بود که تقریبا نیمی از این مبلغ مروبط به فروش ساعت‌های آن‌ها بوده است.

استفاده از سلبریتی‌ها برای تبلیغ برند

برند چوپارد از قدرت مارکتینگی سلبریتی‌ها به خوبی با خبر می‌باشد. در طی این سال‌ها جواهرات و ساعت‌های شوپارد همواره در کنار سلبریتی‌های بزرگی همچون التون جان دیده شده است. متیو مک کانهی نیز در ۸۶ سالگرد آکادمی آواردز از یک قطعه جواهر طلای سفید برند چوپارد استفاده کرد. بردلی کوپر نیز در همان مراسم از یک جواهر کلاسیک L.U.C.1937 شوپارد استفاده کرد.

سلبریتی‌های بیشماری تا به امروز از جواهرات و ساعت‌های برند چوپارد استفاده کرده‌اند که در بین آن‌ها می‌توان به ریحانا، سوزان ساراندون، کیت وینسلت، جنیفر لارنس، کیت بلانشت، کارا دلوین و جولیان مور اشاره کرد.

شرایط حال و حاضر برند شوپارد

در حال حاضر این برند با دارا بودن طیف گوناگونی از جواهرات الماس چشم نواز و ساعت‌های لوگس گران قیمت از موفقیت جهانی برخوردار می‌باشد. این برند دارای طیف گسترده‌ای از محصولات است، از انگشتر، آویز و گردنبند گرفته تا گوشواره، دسبتند و انواع حلقه‌های ازدواج. در کنار این محصولات، شوپارد به دسته بندیی محصولات خود تنوع بیشتری داده است و اکسسوری‌هایی مانند کالاهای چرمی، عینک آفتابی و عطر را به محصولات خود اضافه کرده است.

برند چوپارد هنوز به خاطر تولید ساعت‌های خاص و منحصر به فرد خود مورد تحسین علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. امروزه این برند ده‌ها مدل ساعت را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. از ساعت‌های اتوماتیک و دستی گرفته تا انواع کوارتز یا الماس و معمولی یا مجلل که همگی در کنار هم باعث موفقیت این برند شده‌اند.‌

وبگردی

ارسال نظر

 
.
باز