اولین عکس از همسر واقعی و زیبای آصف میرزا سریال گیلدخت / مو شرابی و جذاب !

عکس ها و زندگی شخصی الهام کردا بازیگر سینما و تلوزیون را ملاحظه نمایید.

اولین عکس از همسر واقعی و زیبای آصف میرزا سریال گیلدخت / مو شرابی و جذاب !

الهام کردا (زاده ۱۷ آذر ۱۳۵۷) بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی است. او کارشناسی خود را در رشته طراحی صحنه دریافت کرده و از سال ۱۳۸۰ فعالیت در تئاتر را آغاز کرد؛ و بیش از ۲۳ سال است که به فعالیت در زمینهٔ نمایش و بازیگری مشغول است.

زندگی شخصی و بیوگرافی الهام کردا

الهام کردا بازیگر و کارگردان تئاتر کشورمان 17 آذر 1357 متولد شد. این بانوی هنرمند فارغ‌التحصیل رشته طراحی صحنه در مقطع لیسانس است.

الهام کردا

ازدواج و همسر الهام کردا

در سال 1381 با سعید چنگیزیان (بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون) ازدواج کرد. این زوج در یک دانشگاه تحصیل کرده و همین موضوع منجر به آشنایی و ازدواج آنها شد.

الهام کردا

الهام کردا و همسرش سعید چنگیزیان در آثار نمایشی مختلفی در کنار یکدیگر به روی صحنه رفته اند و فیلم سینمایی آندرانیک ساخته حسین مهکام، یکی از تجربه های مشترک این زوج در سینما می باشد.

الهام کردا

ورود الهام کردا به عرصه بازیگری

الهام کردا فعالیت بازیگری خود به صورت حرفه ای را از سال 1380 با تئاتر آغاز کرد و تاکنون در نمایش های بسیاری در مقام کارگردان یا بازیگر به روی صحنه رفته است. از جمله آثار او به نمایش هایی همچون خنکای ختم خاطره، تماشاچی محکوم به اعدام، آنفلوانزای خوکی و… می توان اشاره کرد.این بانوی هنرمند همزمان با آغاز تئاتر، در سریال با من بمان به کارگردانی حمید لبخنده در نقش پرستار یک آسایشگاه روانی، اولین تجربه بازی در مقابل دوربین را بدست آورد و با فیلم برف روی کاج ها به کارگردانی پیمان معادی در سال 1390 به سینما راه یافت.

منبع:رکنا

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما