تغییر چهره بازیگران سریال امام علی بعد از 33 سال / از ویشکا آسایش تا داریوش ارجمند !

بازیگران سریال امام علی با بازی های فوق العاده در خاطرات مردم ثبت شده اند. برخی از هنرمندان این مجموعه به دیار باقی شتافته اند و یاد و نام آن ها همیشه سبز خواهد بود.

تغییر چهره بازیگران سریال امام علی بعد از 33 سال / از ویشکا آسایش تا داریوش ارجمند !

امام علی یک مجموعه تلویزیونی تاریخی است که به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تهیه و ساخته شده‌است. این سریال محصول سال ۱۳۷۵–۱۳۷۰ است. داستان این سریال از اواخر دورهٔ خلافت عثمان بن عفان شروع و تا پنج سال انتهایی و دوران خلافت و زندگی علی بن ابی‌طالب می‌پردازد.

در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصاویر بازیگران سریال امام علی(ع) را بعد از گذشت سال ها با گریم و بدون گریم مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

 

بازیگران سریال امام علی (ع)

بازیگران سریال امام علی 2داریوش ارجمند در نقش مالک اشتربازیگران سریال امام علی1ویشکا آسایش در نقش قطامبازیگران سریال امام علی 4محمدرضا شریفی نیا در نقش ولیدبازیگران سریال امام علی 3مرحوم مهدی فتحی در نقش عمرو عاصبازیگران سریال امام علی 10مرحوم انوشیروان ارجمند در نقش اشعثبازیگران سریال امام علی 7اکبر عبدی در نقش هرقل رومیبازیگران سریال امام علی 8پرویز پرستویی در نقش محمد بن ابوبکربازیگران سریال امام علی 9مرحوم حسین پناهی در نقش ابن خباببازیگران سریال امام علی 6مرحوم جمشید مشایخی در نقش عبدالله بن مسعودبازیگران سریال امام علی 5مرحوم سیروس گرجستانی در نقش «اباقطام»

 

 

 
 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما