عکس منشوری رستم قاسمی با یک زن جوان در مالزی / وزیر راه و شهرسازی توضیح خواهد داد؟

عکس هایی از وزیر راه و شهرسازی رستم قاسمی به همراه یک زن جوان بدون پوشش های قانونی که در مالزی گرفته شده است ، در فضای مجازی منتشر شده که حواشی بسیار زیادی به دنبال داشته است.

عکس منشوری رستم قاسمی با یک زن جوان در مالزی / وزیر راه و شهرسازی توضیح خواهد داد؟

به گزارش اقتصاد100، عکس هایی با گمانه زنی های گوناگون و حواشی فراوان از همراهی یک زن جوان با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در فضای مجازی منتشر شده و همراه با این تصاویر تهمت هایی هم نسبت به وی در حال انتشار است.

هنوز هیچ اطلاع دقیقی از نسبت این زن با رستم قاسمی منتشر نشده و وزارت راه وشهرسازی نیز هیچ عکس العمل رسمی در این رابطه نشان نداده و باید دید آیا موضع رسمی از سوی وزارتخانه و یا شخص وزیر در توضیح این عکس منتشر خواهد شد یا خیر. به هر شکل موضوع حاشیه پردازی و زیر سئوال بردن مقامات می تواند با انگیزه های مختلفی اتفاق بیفتد و حریم شخصی آنها مورد هجمه قرار گیرد که این رفتار به هیچ وجه قابل دفاع نیست.

لازم به ذکر است بنا به اظهارات یک منبع آگاه زن جوان همراه رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، همسر دوم ایشان هستند، البته هنوز این موضوع به صورت رسمی از سوی وزیر یا وزارتخانه اعلام نشده است ولی ما بنا به وظیفه اطلاع رسانی خود اظهارات منبع آگاه را منتشر می کنیم.

رستم قاسم  در مالزی

البته جوانی زن و فاصله سنی وی با رستم قاسمی همچنین صمیمیت این دو نفر در حال گرفتن عکس دو نفره به موضوع حاشیه پردازی ها بوده که البته همانطور که در بالا اشاره شد می تواند زن جوان همسر آقای وزیر یا ختی یکی از محارم  ایشان باشد که البته شایعه  پراکنان این موارد را مدنظر قرار نداده اند.

لازم به ذکر است که عنوان شده که محل عکس پایتخت مالزی شهر کوالالامپور در محوطه پشتی برج‌های دوقلوی پتروناس (که یکی از مراکز گردشگری) است ولی در مورد زمان گرفته شدن عکس نیز هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است.

رستم قاسم  در مالزی

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان ساخت به دلیل رکود شدید و نبود تقاضا از ابتدای سال واحدهای تولیدی و توزیعی دچار…

اخبار سلامت

سینما در سینما