بهترین پراپ برای دریافت سرمایه ترید کجاست؟

پیش از معرفی بهترین سایت های پراپ تریدینگ بهتر است به تعریف پراپ یا پراپ تریدینگ بپردازیم.

بهترین پراپ برای دریافت سرمایه ترید کجاست؟

روند کار در پراپ تریدینگ به این صورت است که شرکت‌های مالی یا بانک‌های تجاری، سرمایه خود را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهند تا در بازارهای مالی، با آن معامله کنند. معامله‌گران با استفاده از این سرمایه، به سوددهی رسیده یا ضرر می‌کنند که سود به دست آمده از معاملات، با نسبتی که در قرارداد اولیه تعیین می‌شود بین شرکت و معامله‌گر تقسیم می‌شود.

بنابراین اگر خواهان معامله در بازار فارکس هستید اما سرمایه کافی ندارید یا اگر می‌خواهید با استفاده از امکانات حرفه‌ای شرکت‌های مالی، به سودهای بالا برسید؛ بهترین گزینه برای شما پراپ تریدینگ فنفیکس است. در این مقاله قصد داریم بهترین پراپ تریدینگ برای دریافت ترید را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

پراپ فنفیکس

بهترین سایت پراپ تریدینگ فنفیکس 

پراپ تریدینگ فنفیکس، معتبرترین تأمین سرمایه رسمی ایرانی است که از بین با تجربه‌ها، در 5 سال اخیر، به عنوان تامین کننده بازارهای مالی، دارای اتاق معامله حضوری بوده و بیش از 400 تریدر فعال دارد. خدمات این شرکت به تریدرهای ایرانی با پشتیبانی کامل فارسی می‌باشد. پرداخت سود در حساب پروتریدر فنفیکس که ویژه‌ تریدرهای حرفه‌ای است هر پنج روز یک بار، یه صورت مستقیم پرداخت می‌شود.

پراپ تریدینگ فنفیکس چه مزایایی دارد

  • سرمایه بدون محدودیت زمانی و چالش دریافت می‌شود.
  • معاملات در کمترین زمان ممکن آنالیز می‌شوند.
  • پشتیبانی رایگان از پلن‌های متنوع صورت می‌گیرد.
  • پرداخت به صورت ریالی انجام می‌شود.

تنها عیبی که می‌توان برای آن ذکر کرد این است که امکان افزایش موجودی حساب تا 30% است.

 پراپ تریدینگ؛ فانددنکست (Fundednext)

یکی دیگر از سایت‌های پراپ تریدینگ، شرکت فانددنکست است. این پراپ در سومین سال فعالیت خود با ۱۹۵ کشور همکاری دارد و تا به امروز، جمعاً بیش از ۵۱ میلیون دلار به معامله‌گران خود پرداخت کرده است. (مبلغ  ۶.۵ میلیون دلار، پرداختی ماه قبل آن بوده) حسابهای ارائه شده کمترین میزان اسپرد را داشته و کمیسیون معاملات، در جفت ارزها و شاخص‌ها، مقابل هر لات ۳ دلار است و حتی می‌توانید حسابهای بدون سواپ را انتخاب کنید. این یعنی می‌توانید با تمام روشهای معاملاتی سوددهی داشته باشید.

دریافت ۱۵ درصد از سود ایجاد شده در مرحله چالش :

 فانددنکست، تنها پراپ در جهان است که وقتی در مرحله چالش هستید هم به شما سود می‌دهد. تاکنون بابت 15 درصد مرحله چالش، مبلغ۹۷۷۳۵۰$، پرداختی داشته است.

محاسبه دراودان براساس بالانس اولیه:

به این معنی که هیچ‌ گاه، نیاز به محاسبه دراو داون ندارید این یعنی ساده ترین شرایط معاملاتی

چالش های بدون محدودیت زمانی:

می‌توانید بدون هیچ گونه فشار یا استرسی طبق پلن خود معامله کرده و برای سوددهی، به اندازه نیاز، وقت بگذارید.

امکان ریست حساب با تخفیف:

در صورت نقض قوانین معاملاتی باز هم تلاش شما اینجا ارزشمند است، پس می‌توانید حساب جدیدی با تخفیف ۱۰ الی ۲۰ درصدی، دریافت کرده و برای رسیدن به اهداف مالی خود، مجدداً تلاش کنید این موارد تنها قسمتی از امتیازهای شرکت فانددنکست هستند که جزء بهترین سایت های پراپ تریدینگ به حساب می‌آید.

پراپ تریدینگ؛ سایت پراپی Propiy

یکی دیگر از بهترین سایت های پراپ تریدینگ نوپا، سایت پراپی است که بسیار پرطرفدار بوده و بیش از ۴۰۰ هزار معامله موفق را در یک سال فعالیتی که داشته به ثبت رسانده است. این سایت، ۸۰ درصد از سود حاصل را به تریدرهای خود پرداخت می‌کند و حداکثر اکانت در دسترس ۵۰ هزار دلار است. گفتنی است که تریدرها جهت کسب این اکانت‌ها، باید در دو مرحله به صورت آزمایشی سوددهی داشته باشند که در هر آزمون، برای تریدر حدود سود و ضرر، مشخص شده است.

 از دیگر نکاتی که می‌توان گفت این است که پراپی دارای امتیاز ویژه‌ای نسبت به دیگر سایت‌های پراپ تردینگ فارسی زبان است و آن هم این است که  به تریدرهای علاقه‌مند فرصت می‌دهد که به مدت ۷ روز به طور رایگان و دمو در بازار واقعی تجارت کرده و توانایی خود را ارزیابی نمایند.

پراپ فرم فانددمکس(Fundedmax) :

یکی از بهترین پراپ تریدینگ پراپ فانددمکس برای ایرانیان است. که این پلتفرم از پیشرفته‌ترین تکنولوژی این صنعت جهت رفع نیاز کاربران ایرانی استفاده کرده و از پنل آنالیز حرفه‌ای و قابلیت بیمه اکانت نیز بهره‌مند است. در واقع این پراپ اولین و تنها پراپ فرم ایرانی است که امکان بیمه حساب دارد تا شما بتوانید برای به انجام رساندن چالش‌های خود، معامله بی نقص و لذت بخشی را رقم بزنید. شرکت در این چالش‌ها با هر میزان بودجه‌ای برای شما امکان‌پذیر است. امکان ارتقا حساب تا سقف 2 میلیون دلار، یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد پلترفم فانددمکس است که شما را بیش از پیش به رویاهایتان نزدیک می‌کند.

در این پراپ‌فرم، برای تریدرهایی که دائماً سودسازی داشته و موجب رشد سرمایه هستند تا %90 تقسیم سود  لحاظ می‌شود که از نمادهای معاملاتی ( DK INTERNATIONAL ) متنوع , اسپردهای رقابتی و سرعت بسیار بالای اجرای معاملات بهره‌مند می‌شوند. فانددمکس در 7 روز هفته و به طور 24 ساعته، در دسترس کاربران بوده تا مشکلات آنها را بررسی و برطرف نماید. فراموش نکنید که اگر در این پراپی به دنبال موفقیت بیشتر هستید حتماً اکانت متناسب با سبک معاملاتی خود را انتخاب نمایید.

یکی دیگر از مزایای چشمگیر این مجموعه که آن را تبدیل به یکی از بهترین پلتفرم‌های ایرانی کرده، این است که امکان اولین برداشت به سود 8% بوده و می توانید 200% بازپرداخت چالش نیز بگیرید و با نقض قانون در مراحل چالش تقاضای ریسک نمایید. ضمن اینکه این پراپ تریدینگ، از ویژگی‌های برجسته‌ی دیگری مانند : حساب‌های معاملاتی متنوع, سرور اختصاصی با سرعت بالا, آموزش و گسترش خدمات بازار مالی برخوردار است.

جمع بندی

اگر می‌خواهید بهترین معاملات را با سرمایه کم از طریق شرکت های پراپ به دست بیاورید برای انتخاب بهترین پراپ حتماً تحقیقات و اطلاعات کافی کسب نمایید. در این مقاله به چند نوع متفاوت از پراپ فرم ها ایرانی پرداختیم که در این حوزه جزء بهترین‌ها هستند؛ سعی کردیم کارکرد آنها را بررسی کرده و به تجزیه و تحلیل آنها بپردازیم؛ از سویی دیگر برای آشنایی بهتر، مزایا و معایب آنها را ذکر کردیم. فراموش نکنید که بهترین پراپ ایرانی باید از پشتیبانی مناسب، دوره چالش عادلانه و پلتفرم معاملاتی معتبر برخوردار باشد و فاکتورهای دیگر آن نیز به خوبی مورد تحقیق قرار گیرند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما