نحوه قیمت گذاری میوه در تره بارها چگونه است؟
اقتصاد 100- مهدی بختیاریزاده با تأکید بر اینکه قیمتگذاری در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار بر اساس استانداردی است که برای هر محصول تعیین میشود، افزود: در نرخنامههای سازمان علاوه بر اینکه نوع محصول و قیمت مصوب آن درج شده است؛ یکسری شاخصهای کیفی برای این محصولات در نظر گرفته شده است که شامل مواردی همچون شکل ظاهری، وزن، سایز و ... است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: بهرهبرداران در میادین و بازارهای شهرداری تهران باید محصولات قابل عرضه را بر اساس این شاخصهای تعیین شده در نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین، تهیه کنند. اگر محصولی با شاخصهای کیفی تعیین شده فاصله داشته باشد، اجازه ورود به بازارها و میادین را ندارد.
ارسال نظر