پشت پرده سهمیه یارانه 15 لیتر بنزین به هر ایرانی

اقتصاد 100- بر اساس این پیشنهاد، دولت باید از خردادماه سال آینده به سرپرست خانوار‌های فاقد خودرو به ازای هر نفر، ماهانه ۱۵ لیتر سهمیه بنزین اعطا کند که این سهمیه از محل حذف سهمیه خانوار‌های دارای سه خودرو و بیشتر تامین می‌شود.

پشت پرده سهمیه یارانه 15 لیتر بنزین به هر ایرانی

منبع:عرشه

وبگردی

ارسال نظر

 
  • ناشناس ارسالی در

    نفوذی ها هر لحظه بدنبال ایجاد هزینه برای نظام هستند. چالش جدید

  • وطن ارسالی در

    دولت ها با سلیقه های متفاوت بدون تخصص و کارشناسـی به اصطلاح در حال مملکت داری هستند و تورم و اخذ مالیات های بدون کارشناسی و شفاف و اخذ ارزش افزوده به هر بهانه ای و به هر اسمی در حال چپاول جیب ملت در یک کشـــــــــور اسلامـــــــی هستند و هیچ مرجع حکومتی نسبت به این نوع مملکت داری دولت ها اعتراضی نمی کند و رئیس جمهورها و وزیران ... به صورت جد زیر سوال نمی روند و جز یک نمایش جهت سپری شدن عمر ملت و از بین رفتن امید ها ، اعتماد ملت و بی تفاوتی در بدنه جامعه و نادیده گرفتن فرهنگ اصیل ایرانی هیچ ثمری نخواهد داشت .
    آیا در سران حکومت و مجلس وجدانی مانده که قشر ضعیف ، ضعیف تر و قشر متوسط ضعیف و ثروتمندان کسب حلال نیز به قشر متوسط تبدیل شده اند و فقط متوسلین و مرتبطین و رانت خوارها و آقازاده ها و مافیای ثروتمند از این سیاست های هویچ و چماق و آشفتگی در بازار کسب و کار و اخذ مالیات ، ثروت های هنگفتی به جیب می زنند و بعد از چندسال با پول های بادآورده راهی کشورهای خارجی و خروج ثروت از کشور می شوند .
    داستان امروز وطن ما ایران همین است و لاغیــــــــــــــــــر
    و هر سخنی در جهت پیشرفت و برنامه ریزی جز خیانت به ملت چیزی نبوده و نیست .

.

اخبار سلامت

سینما در سینما